Asya kendi halinde takılan bir kızdır. Ailesinin taşınacağını duyunca arkadaşlarıyla vedalaşmak ister .
En yakın arkadaşı ona bir itirafta bulunur . Ve diğer en yakın arkadaşı olan Akın ın ona aşık olduğunu ve sırf ondan uzak durmak için barlarda takıldığını öğrenir. Asya nın böyle şeylerden nefret ettiğini bildigi halde ona aşık olmuştur. Asya bunu öğrendiğinde şok geçirmiştir ve arabasıyla adının ***** Cafe Bar olduğunu öğrendiği bara gider içeri girmesiyle Akın ı görmesi bir olur . Onu alıp dışarı çıkarır. Ve konuşmaya başlarlar. Asya ona asla onu sevmeyeceğini anlatır o ise kabullenemez. Akın Asya nın gideceğini öğrenince ona yalvarır fakat Asya onu dinlemez ve hıza ondan uzaklaşır. Çok sinirlidir. Arabada gazı kökler ve hızla ordan uzaklaşır fakat başka bir arabanın önünü kesmesiyle yavaşlar ve sonunda durur. Akın arabadan iner . Ve Asya ya yaklaşır. Asya çekilir ve bunların hepsini hakedecek ne yaptığını düşünür . Bu sırada Akın onun gitmesini istemediği için kendine zarar vermek için arabasına tekrar biner ve hızla karşıdaki ağaca son hızda girer . Arabaya ve Akın çok kötü durumdadır . Bu aralar onu zorlayan şeyler vardır ama bu daha farklıdır. Akın ın kesilmiş ve kanlar akan vücuduna baktıkça garip olmaktadır. Onda SALDIRMA hissi uyandırmaktadır. Dayanamaz ve annesini arar.
"A.anne he.hemen géll . K.kaza oll.oldu . Cabuk ol!!"
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
"Nerdesin sen Asya neden ağlıyorsun?? Sakin ol kızım hadi sakinleş "
"***** yolundayım hızlı olun"
"Tamam kızım geliyoruz. "
"Sakinleşemiyorum anne Akın yaralı ben çok kötüyüm babamı da al ve gel!!"
Cevap vermesini beklemeden telefonu yüzüne kapattım ve Akın'ın yanına gittim birşeyler mırıldanıyordu ' Senin için ' gibi şeyler söylüyordu bilinci açıktı ve hala yaşıyordu fakat nabzı çok düşüktü.
Dayanabileceği hakkında bir fikrim bile yoktu . Damarlarında akan kanın hareketini dahi duyabiliyordum . Bu iş iyice garipleşmişti. Hızlı bir arabanın gelişinin sesini duymuştum yaklaşıyordu çok hızlıydı. Araba bir anda önümde durdu annem arabadan indi ve hemen yanıma geldi . Beni sürükleyerek Akın dan uzaklaştırıyordu. Ďirendim fakat dayanamadım fazla ve annemle beraber uzaklaştık oradan. Annem bana döndü ve şok olmuş gibi baktı. Ne olduğunu anlamamış gibi bakıyordum ona o ise hala şaşkındı"Sen iyimisin kızım canın yanıyormu?!!"
"Sen bunu nerden anladın? "
"Babanda gelince konuşacağız bunları. "
Kafamı sallamakla yetinmiştim sadece ve öylece Akın'a bakmaya çalışıyordum ve annem sürekli bana soru soruyordu. Babamın ne yaptığı hakkında bir şey bilmiyorum fakat konuştuğunu duyuyorum. Annem hala bana soru sorarken onu susturdum . Ve ona bir soru sordum:
"Boğazım aciyor ,gözlerim yanıyor . Ve daha birçok garip şey... bana neler oluyor??"
Annem bana afallamış gibi baktı ama bu sorunun cevabını duymak istediğimden emin değildim. Cevap vermesini beklemeden annemin yanından ayrıldım. İçimdeki merak nekadar ortaya çıkmaya çalışsada şimdi sırası olmadığını biliyordum arabaya doğru ilerledim ve babama baktım. Bana bakmıyordu sadece odaklanmış bişeyler söyleyip yapıyordu. Onu rahatsız etmedim benim geldiğimi anlamıştı sadece izliyordum onu ve birkaç şey söyledikten sonra elini Akın ın alnına koydu. Ve birden Akın derin bir nefes aldı ben ise babama şok olmuş bi şekilde bakıyordum. Yaraları kapanıyordu ne olduğunu anlayamıyordum. Babam bana döndü ona bakmamla korkmuştum birden geri geri adımlar atmaya başladım. Dişleri uzamış ve gözleri kızarmistı. Birden eski haline geldi. Gözlerim hayretle açık kalmıştı. Anneme doğru yöneldim ne olduğunu sorarcasına ona baktım ve derin bir nefes alıp konuşmaya başladı:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
' Dead ' Vampir
VampireBildiği gerçeklerin yalan olduğunu öğrenen bir kızın sevdiği adamla hayatıdır . Ona tutunur . Çünkü ondan başka kimse kızın ailesi gibi olamaz. Hayatını yaşamaya devam eder tabi olaylar... olaylar.....