B.7 ....BİR GÜN SAKİN GEÇSİN

16 7 2
                                    

Hayalet okur olmayın lütfen. VOTE vermek çok zor olmamalı. Sadece 1 saniyeni alacaktır eminim ...

Evden çıktık ve BMW i8 e binip ilerlemeye başladık. Radyoyu karıştırırken bir şarkıda durdum . Bu benim en sevdiğim şarkılardan biriydi.
Ellie Goulding : Born born . Son ses açtım ve dinlemeye başladık.

•♤•♤•♤•♤•♤•♤•♤•♤•♤•♤•♤•♤•♤•♤•

Atakan arkadaşlarıyla telefonda konuştuktan sonra birlikte arkadaşlarının olduğu bara gittik . Tabiki Rüzgar'ı da almayı unutmadık.
Beraber bara giriş yaptığımızda bütün gözler bizi bulmuştu. Atakan bir masaya doğru ilerledi. Bende Rüzgar la beraber onun arkasından gittim . Daha sonra bir grupla karşılaştık. 2 erkek ve 3 kız dan oluşan gruba selam verdi . Atakan konuşmaya başladı.

"Asya işte bunlar seni yanıştıracağım arkadaşlarım "

"Kızlar : Melodi (Vampir) , Işıl(Büyücü ) ve Duru (Vampir ). Tanışınca onları seveceğine eminim. " Dedi kızları göstererek. Hepsinin ne olduklarını hissedebiliyordum. Galiba hissediyordum.

Hepsi cana yakın gelmişti bana karşı. Onlardan hoşlanmıştım doğrusu. Melodi gördüğüm kadarıyla çok sakin bir kızdı. Işıl da öyle ama Duru öyle değildi. O biraz daha duvarlarları olan bi kızdı .
Kızlar bana bakıp 'Memnun olduk' diyince bende onlara 'Bende😊' dedim . Onlara gülümsedim ve Rüzgar a döndüm . O ise bir yere bakıyordu. Dalmıştı. Kısık sesle birkaç defa ' Rüzgar ' dedim ve 4. dememde beni duydu . Garip bişeyler var ama ne bilmiyorum . Rüzgarın baktığı yere baktığımda Duru yu seyrettiğini gördüm 😮😉
Ayyyyyyyyyyyyy bi dkk bu Duru dan hoşlandı kesin . Bunlar biraz birbiriyle bakışınca Duru dayanamamış olacakki ,

"Bişey mi oldu ?"😏

"Y-yok öylesine. Sadece dalmışım. Afedersin . " 😥Dedi. Ya bu kekeleyerek konuştu. Kesin bişey var . Hadi hayırlısı 😆😆. "

Daha sonra Atakan devam etti .

"Bu gördüğün şahsiyetler ise :
Melih ( Kurt )ve Buğra(Vampir) . Bak hayatım dikkat et bunlar kemirgen 😂. Sonra senide yerler felan ." Dedi sırıtarak. Hiçbir şey anlamadım. Sadece onları izliyordum .

"Bak ya." Dedi aralarından adını Melih olarak bildiğim cocuk. Sitemkar bi davranışla.

" Bi kere o pizzaları biz yemedik . Yani... ııı şeyy..."😖

"Ne ?siz yemediniz mi ? Lan gördüm. 16 tane pizza gömdünüz olum. Lan herşeyi geçtim beni niye çağırıyorsunuz . Lafta erkekler gecesi yapacaktık. Teh Allah'ım yaa."

"Tamam abi ozaman bugün hesapları biz ödeyelim. Bitsin gitsin"😧 Dedi.
Atakan tatmin olmuşa benziyordu . Biz biraz sohbet ettik . Ve araya Işıl girdi.

"Hadi kızlar biraz dans edelim ha . Ne dersiniz??. "

"Biz birazdan..."

"Yha hayır itiraz istemiyorum
Kalkın hadi dans edicez"

Mecbur tamam dedik ve sahneye çıkıp dans etmeye başladık. Biz dans ederken Atakan ,Rüzgar, Melih ve Buğra bize bakıyorlardı . Dans etmeye devam ettik . Daha sonra deli gibi dans etmeye başladım. Ben hala dans ederken birinin benim belime sarıldığını hissettim . Delice dans etmeyi bırakıp bana sarılanın Atakan olması umuduyla arkamı döndüm ve dönmemle Atakan olmadığını farkettim. Adam bana sarılmış içkili bi şekilde beni süzüyordu .

"Yavrum . Bu gece benimle beraber olmaya ne dersin?. Seni çok mutlu ederim . "

"Imm bi düşüneyim. Tipim değilsin. Şimdi siktir git işine!! "Dedim yüzüne tükürür gibi söylemiştim bunu. Ama nafile içmiş içmiş oç.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 30, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 ' Dead '  Vampir  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin