Bugün doğum günüm ve ben arkadaşlarımı çağırdım. Teyzem ve eniştem benim doğum günümden bir gün önce gittiler . Benim daha iyi bir savaşçı olmam için sanırsam.
Melisa -insan arkadaşım -,Atakan Rüzgar, Mert, Berkay ...
Önceki liseden tanıdığım bir kaç arkadaşımı da yanıma çağırdım ve doğum günümü kutlamaya başladık. Bugün benim giydiğim ise pastel renginde bir elbiseyi -medyada var - ve Rüzgar in benim için özel olarak getirtdiği arabaya bindim parti yerine gittim.20 -25 kişiydik . Herneyse işte partide herkez eğleniyordu bende bir masaya geçip oturdum . Çalan şarkıları mırıldanıyordum. Sonra tanıdık bir ses geldi kulağıma. Atakan şarkı söylüyordu. Söyledi şarkı ise Orhan Ölmez :Seni Seviyorum'Du. Benim Orhan Ölmez dinlediğimi nerden biliyordu ki .
Hmm demekki beni tanımayı başarmış. Şarkıyı söylerken onu dinledim ."Seni seviyorum biliyor musun?
Seni seviyorum görüyor musun?
Gönlümün umudusun
Umudumun onurusunGünler boyu geceler boyu
Senle olsam bir ömür boyu
Seni istiyorum biliyorum
Ben Seni Seviyorummm ...Seni seviyorum biliyor musun?
Seni seviyorum görüyor musun?
Gönlümün umudusun
Umudumun onurusunGünler boyu geceler boyu
Senle olsam bir ömür boyu
Seni istiyorum biliyorum
Ben Seni Seviyorummm ...Yüreğimde saklı kudretinle
Hem ömürde hem ölümde
Ben seni seviyorumSen sevsen de sevmesen de
Gönlüme gelmesende
Ben seni seviyorumYüreğimde saklı kudretinle
Hem ömürde hem ölümde
Ben seni seviyorumSen sevsen de sevmesen de
Gönlüme gelmesende
Ben seni seviyorumSeni seviyorum biliyor musun?
Seni seviyorum görüyor musun?
Gönlümün umudusun
Umudumun onurusunGünler boyu geceler ,boyu senle olsam bir ömür boyu
Seni istiyorum biliyorum...
Ben seni seviyorum "Şarkıyı söylerken yanıma geldi ve bana elini uzattı onunla beraber sahneye çıktım. O bana bakarken ona katılmam için biri bana mikrofon verdi ben de elime aldım onunla beraber okumaya başladım. Duygulanmıştım . Artık bu bizim şarkımız olacak . Beraber söylerken kimse yokmuş gibi hissetmeye başladım ve şarkıyı söyledik.
"Seni seviyorum biliyor musun?
Seni seviyorum görüyor musun?
Gönlümün umudusun
Umudumun onurusunGünler boyu geceler boyu
Senle olsam bir ömür boyu
Seni istiyorum biliyorum ....
Ben seni seviyorum.."Bu mısraları onunla beraber söylerken şarkıyı da bitirmiş olduk. Büyük bir alkış duyuldu . Flaş patlattılar ve resmimizi çektiler. Bana yaklaştı ve dudağıma bir buse kondurdu. Sonra herkesin içinde haykırdı.
"Asya , En kötü günümüz böyle olsun bitanem . Hayatında nice senelere ... Seni seviyorum. .."
" Bende seni seviyorum. Bugün için size çok teşekkür ederim . Beni çok mutlu ettiniz ."
Dedim ve beraber sahneden indik . Saat gece 12:00 olduğunda ölümsüzlüğümle beraber artık gerçek bir melez olacaktım. Ve ilk defa Ejderham la yüz yüze tanışacaktım. Parti yavaş yavaş dağılıyordu. Atakan Rüzgar ve diğerleri yanıma geldi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
' Dead ' Vampir
VampireBildiği gerçeklerin yalan olduğunu öğrenen bir kızın sevdiği adamla hayatıdır . Ona tutunur . Çünkü ondan başka kimse kızın ailesi gibi olamaz. Hayatını yaşamaya devam eder tabi olaylar... olaylar.....