~Efe Güven~
Sabah güneşin ışıklarırıyla uyanmak isterdim fakat Ece gibi bir kardeşiniz varsa bu mümkün değil. Sabah sabah başımın dibinde cırlamaya başladı
"Abii hadi kalk bugün kampa gidicez"
"Bunu cırlamadan da söyleyebilirdin Ece"
"Ama çok heyecanlıyım"
"Niye?"
"Çünkü yeni okulumuzda ilk etkinliğimiz abi"göz devirip odadan çıktı bende hazırlanmaya başladım.
~Ege Çelik~
Sabah alarmın lanet sesiyle uyandım. Bugün kamp vardı. Mete'yi uyandırmaya gittiğimde odasında yoktu. Aşağı inip evet evimiz dublex salonda da kimse yoktu gidip mutfağa baktım annem babam ve Mete'nin kahvaltı yaptığını görünce
"İnsan bi benide uyandırır"diyip bende oturdum. Kahvaltım bitince odama çıkıp hazırlanmaya başladım.
~Giray Koçer~
Bu ses neydi böyle sabahın köründe kalkıp odamın kapısından kafamı uzattım. Annem evi süpürüyordu. İllaki yaşamışsınızdır sabahın köründe süpürge sesiyle uyanmak çk kötü bir şey. Annemin arkasında sürüklenen süpürgenin yanına gidip kapattım bu ne ses ya. Annem bana kötü kötü bakmaya başlayınca korkup yeniden çalıştırdım. Sonra odama gidip hazırlanmaya başladım.
~Ada Korkmaz~
Sabah alarmımın sesiyle uyandım. Daha kimse uyanmamıştı banyoya gidip kısa bir duş aldım. Derin'i uyandırıp odama geçtim ve hazırlanmaya başladım
~Doğa Acar~
"Doğaa hadi kalk bak bugün kamp var kalkta hazırlan"
"Demirr hadi sende kalk"
Yavaşça gözlerimi araladım annemin sesi alarm sesi gibiydi o ne ses
"Doğa,hala kalkmadınmı sen"
"Kalktımm"dedikten sonra dolabımın karşısına geçtim evet ne giyebilirim.
~Miray Yaşar~
Sabah mesaj sesiyle uyandım kim bu saatte diye söylenirken aslında tam vaktinde kalktığımı farkettim banyoya gittim rutin işlerimi halledip dolabımın karşısına geçtim. Buldum hmm çok uzun sürmedi bulmam yaklaşık bir yarım saattir dolapla bakışıyorsum be uzun sürmedi yorsun dakika mı tuttun iç ses EVET.
Giyindikten sonra Ada ve Doğa'nın evine doğru yürümeye başladım iki buçuk ay kalıcağımız için iki valiz götürmüştüm ama ne koyduysam. Evlerinin önüne geldiğimde ikside aynı anda dışarı çıktılar. Onlarda da ikişer tane valiz vardı Demir ve Derin de evden çıkınca okula doğru yürümeye başladık.~Doğa Acar~
Okula vardığımızda otobüsün hemiz gelmediğini gördük. Banklardan birine kurulduktan sonra sohbet etmeye başladık. Biz sohbet ederken Demir Mete'nin yanına gitmişti bizim yanımızada Derin'in arkadaşı Ece geldi. Konuşurken farkettim hepimiz şort giymişiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Humor"Korkuyor musun?" "Spor olsun diye yapıyorum" gözlerini devirdi "Sadece istersen eşlik edebilirim diyecektim"