Ново училище,нови хора!?

236 12 1
                                    

Събудих се схваната.Докато се опомня,че не бях в новия си дом,се отвари вратата.Бях завита на дивана,имах възглавница вместо него.В ума ми се появиха спомени от снощи.Къде ли е отишъл?Какво е станало?Аз заспала ли съм?Изведнъж той се появи:
Джейкъб: Хей,Добро утро .Как си?Той ми беше направил закускаа!Това никога не съм си и помислила,че ще се случи.
Промърморвам едно "благодаря" и започвам да се храня.
Толкова е мил😍.
Джейкъб:Трябва да се оправяш!Днес си на училище за пръв път тук,ще трябва да те разведа,затова ще отидем пеша,а не с автобуса. Отивай към вас,аз ще дойда да те взема след половин час,става ли?
Аз:Разбира се че става!Веднага отивам☺
Като се прибрах си сложих едни от хубавите си дрехи:къс пуловер,бели дънки с висока талия,кубинки с 5см ток,да съм малко по-висока.Сресах си косата,сложих си венец.Спирала и гланц за устни бяха достатъчни за малко оставащото време да се оправя.
Джейкъб: Хей,Зара,готова ли си?
Аз:Даа,взимам си раницата и слизам!
Бързо слязох по стълбите,казах на нашите че отивам на училище и отидох при него.Усмихна се,когато ме видя.
Джейкъб: Хайде да тръгваме,нали сме пеш,да не закъснеем!
Тръгнахме и той започна да ми разказва и говори за града.Показа ми много забележителности и беше много забавно.На някои от тях се снимахме!Стигнахме до училището му.Влязохме.Вътре беше голямо,просторно,но и уютно.
Не знаех в кой клас съм.Отидохме при директора да го питаме.Оказа се,че съм в на Джейкъб класа,въпреки че имаме 1година разлика.Каквото съм учила аз в Лондон на 13гонини,те тук го учат на 14.Е,провървя ми късмета,щи прекарвам повече време с него.Двамата се зарадвахме.Влязохме в класната ни стая,учителката ме представи на класа и ми каза да седна някъде,но единственото свободно място беше до Джейкъб.Той ми даде знак да отида до него.

Той ми даде знак да отида до него

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Седнах до него.

Two Different Worlds (Jacob Sartorius👑) (BG) Where stories live. Discover now