Усетих се,че учебниците са ми в новото шкафче.Казах на Джейкъб, той предложи да дойде с мен,но аз отказах,можех и сама да отида.Казах на класната,тя ме пусна..отидох,взех си нещата,заключих и тръгнах.Ненадейно отнякъде дойде едно момче и се блъсна в мен.Паднаха ми учебниците от ръцете на земята.Мамка му.Момчето ми предложи помощта си.И двамата започнахме да ги събираме.
Аз:Внимавай къде ходиш!Още от първия ми ден някой ме бута..
Казах разгневено.Докато събирахме учебниците си докоснахме ръцете.
Погледнах го...олеле майко..TОВА БЕШЕ МАРК ТОМАС!Не,не може да е истина!Първо Джейкъб, сега и Марк?!Какъв късмет имам само!Двама известни тийнейджъри на едно и също място!
Марк:Много се извинявам,не беше нарочно. Добре ли си?
Аз:Да,нищо ми няма.
Марк:Аз съм Марк,приятно ми е.Май си нова тук?!
Аз:Зара,да нова съм.
Продължихме да си говорим така още 2минути.Джейкъб се усъмни нещо,защото много се забавих.Угрижен излезе да провери какво става.Видя ме да разговарям с него.Дойде при нас учуден.
Джейкъб:Хей,взе ли си учебниците?Защо говориш с него?!Познавате ли се?!😑
Беше разстроен.
Аз:Да,взех ги.Марк се бутна в мен и се запознахме,проблем ли е?☺
Джейкъб: Не искам да говориш с него!
Е,вече се ядоса.
Аз:Защо?Macob (между Джейкъб и Марк)мислех, че съществува?!
Марк:Ъмм,преди,сега вече не.Искаш ли да се видим след часовете утре,cutie?
*в моите мисли*
Нарече ме cutie😍😍😍
Аз погледнах Джейкъб и видях,че той не ме гледа одобрително,но въпреки това казах:
Аз:Добре,супер.
Марк си казахме чао и с Джейкъб тръгнахме към стаята.Все пак няма как да откажа на Марк на поканата му.Та той е Марк Томас!
Джейкъб: Защо ще излизаш с него?!
Аз:Просто приятелска среща е, не виждам нищо лошо.Защо имаш против?Заради това,че не сте скарани или че ревнуваш?
Джейкъб: И от двете.
Аз:Ти си луд,Джейк.
Свършиха часовете.Деня мина много бързо.С Джейкъб се прибирахме отново пеша,но беше неловко.Неловка тишина.
Джейкъб: Наистина ли ще излезнеш с Марк?
Аз:Оф,колко пъти ме пита вече?Успокой сее!Нищо работа.
Джейкъб: Ох,добре.
Внезапно се появиха облаци и студен вятър задуха.Честите прамени на климата са нормални във Вирджиния ,но аз не бях свикнала още с тях. Стана ми студено,а той го забеляза.
Джейкъб: Ето,сложи суитчъра ми.
Аз му отказах първоначално и бях принудена да го прегърнаТой се усмихна доволно.Хареса ми.Съблече суитчъра си и ми го даде.Сетихме се за първата му песен : Sweatshirt и започнахме да пеем и смеем.Трябваше да се прибирам.Джейк ме изпрати до нас.Прибрах се.Нищо не казах на нашите,не ми се говореше.Отидох в стаята си,взех си душ,облякох пижамата и си взех телефона.Легнах си.През нощта,някъде към 3часа получих 2съобщения от Джейкъб.Едното беше от снапчат:
А другото по месинджър:
Легнах и заспах дълбоко.Бях щастлива. Мнооого щастлива. Имам огромен късмет,щом това ми се случва.Обичам живота си!
YOU ARE READING
Two Different Worlds (Jacob Sartorius👑) (BG)
Ficção AdolescenteТова е първата ми история и се надявам да ви хареса! Момиче,сбъдващо мечтата си да види момчето на мечтите си.Но може би не само да го види,а да е негов съсед,дори и гадже?!😱