Neodpouštím

6.5K 448 38
                                    

Výňatek ze spisu:

Důkazní materiál číslo 1:
Ahoj, lásko. Je to už nějaký čas. Moc mi chybíš... Víš, když jsi odešel, můj svět se zhroutil. Zanikl kvůli tobě. Byl jsi Sluncem mé galaxie. Byl jsi mou silou, mým důvodem žít... Jenže tys mě opustil.

Důkazní materiál číslo 2:
Propadl jsem depresím. Slzy, které mi všechny ty dny skrápěly tvář, byly jen kvůli tobě. A stejně jako slzy tekly proudem i má krev tekla proudem. Po zápěstích zničených mou vlastní rukou. Zklamal jsem tě. Odpusť. Nevěděl jsem jak se té bolesti zbavit a tohle byla ta nejsnadnější cesta. Ano, nejsnadnější. Z počátku jsem tě i obviňoval, jako bys to byl ty, kdo za to mohl a přitom...
Prostě jsi zmizel. Odešels. Odjel. Opustils mě. Sbalil ses a při tom sis sbalil i mé srdce. Dal jsem ti ho a ty si s ním odešel neznámo kam.

Důkazní materiál číslo 3:
Začal jsem pátrat. Všichni to zametli pod koberec, jako bys ani neexistoval. Chtěli po mně, abych zapomněl. Znáš mě a nejspíš tušíš kam jsem je poté poslal. Už tu nejsi abys mě mírnil. Už tu nejsi, abys mi konejšivě stiskl ruku a zabránil tak mému hněvu. Tvůj úsměv mě už nikdy nezahřeje, tvé oči už nikdy neprobodnou ty mé. Zmizels a mě si tu nechal napospas světu.

Důkazní materiál číslo 4:
Narazil jsem na stopu. Byla úspěšná.
Tolik křičel. Nejspíš křičel stejně jako tehdy ty. Stále myslím na to, že kdyby jsi tehdy netrval na tom, že dojdeš pěšky, nic z toho by se nikdy nestalo. Ty a tvůj zdravý životní styl. Vidíš? Mohls tu ještě být. Mohls být se mnou.

Důkazní materiál číslo 5:
Ten další tolik prosil. Možná prosil stejně jako tehdy ty. Jenže já jeho prosby neslyšel a chceš vědět proč? Na prstě měl tvůj zásnubní prsten. Ten, který jsem ti dal. Ten, který zpečetil naši lásku.
Tolik krve. Bylo tam tolik krve. Stejně jako tehdy v té zapadlé uličce.

Důkazní materiál číslo 6:
Policie marně pátrá. Hledají mě. Snaží se. Jenže spravedlnost je slepá a proto jsem tam, kde teď jsem.

Důkazní materiál číslo 7:
Ten třetí. Bránil se nejurputněji. Možná stejně jako tehdy ty. A stejně jako tehdy ty i on se neubránil. I jeho tělo našli v kontejneru. I jeho tělo byl zbité a zmrzačené. Možná i nad ním někdo plakal.

Důkazní materiál číslo 8:
Čtvrtý už mě čekal. Věděl něco co ty ne. Věděl, že zemře. On svou smrt očekával a proto umíral nejdéle. Nejdéle aby věděl, že nikdo neví, kdy zemře. Asi čekal, že mu hlavou proženu kulku. Že mu prokážu milosrdenství, když mi řekl, kde najdu dalšího. Neprokázal. Trpěl. Trpěl tak moc jako tehdy ty. Trpěl. Protože on ti také milosrdenství nedaroval.

Důkazní materiál číslo 9:
Ten pátý se mě pokoušel podplatit. Peníze tahal z tvé peněženky, na ruce se mu blyštily tvé hodinky.
Ráno ho našli. Visel na lustru. Oči měl tak vykulené. Taky ses je pokoušel uplatit? Pokud ano tak stejně jako on...marně.

Důkazní materiál číslo 10:
Policie někoho zatkla. Prý domnělého vraha nevinných občanů. Musel jsem to udělat. Nechtěl jsem aby ten nebožák trpěl. Aby trpěl za mé skutky.
Na policejní stanici jsem jim poslal hlavu šestého. Toho vousáče s ošklivým úsměvem. A k tomu jsem připsal vzkaz.
Nejsou nevinní. Myslíš, že to pochopí? Já myslím, že ne.

Důkazní materiál číslo 11:
Sedmička. Nemám rád sedmé číslo. Nikdy mi ten den nic nevycházelo.
Podařilo se mu utéct. Já ho ale nemohl nechat jít. Na to byl až moc důležitý, víš.
Nejspíš by sis pamatoval jeho obličej. Byl to ten co ti zlámal obě nohy abys nemohl utéct.
Taky jsem mu je zlomil. Jeho snahy o útěk byly směšné. Taky jsi vypadal takto, když ses snažil utéct? Taky jsi brečel?

Důkazní materiál číslo 12:
Ten osmý. To je ten co tě znásilnil, jako první. To je ten, co ti vzal tvou důstojnost. Shodou okolností po něm šla i mafie. Já ho chytil a oni mu naoplátku udělali to co on tobě. Já to udělat nemohl. Já jsem ti totiž přísahal věrnost v den naší svatby. Ani nevím, co s ním všechno dělali. Vím jen, že jeho nahé tělo nalezli v řece. Tedy to, co z něj zbylo a věř, že moc toho nebylo.

Důkazní materiál číslo 13:
Dnes je výročí naší svatby. Tehdy jsem spadl přímo na dort. Byl jsem nešťastný. Myslel jsem si, že jsem všechno zničil. Pamatuješ, jak jsi ten kus dortu vzal a hodil mi ho do obličeje? Jak ses smál mému nechápavému výrazu? Byl to můj nejkrásnější den v životě. Jaká to ironie, že den našeho výročí se kryje s dnem, kdy jsem na tebe marně čekal u krbu se sklenkou vína a bonboniérou. Tu bonboniéru jsi už nikdy neochutnal. Už nikdy jsi mě nepolíbil. Už nikdy jsi se domů nevrátil.

Důkazní materiál číslo 14:
Postřelil mě. Byl jsem moc zbrklý a nepozorný. Mluvil o tobě. Říkal jak si to užil. Mluvil o tvém utrpení a smál se. Tak moc se smál. Zaútočil jsem s prádnýma rukama a to byla chyba. Postřelil mě a já ho omráčil. Nechci ti popisovat, co vše jsem mu pak udělal. Jen chci abys věděl, že nikdo, absolutně nikdo tě nebude urážet. Nikdo.

Důkazní materiál číslo 15:
Už zbývá jen jeden. Chápeš? Bylo jich na tebe deset. Deset lidí ti ublížilo a já s tím nic neudělal. Porušil jsem slib, který jsem ti jednou dal. Slib o tom, že tě vždy ochráním, ať se bude dít cokoli. Zklamal jsem tě.

Důkazní materiál číslo 16:
Našel jsem ho. Je mu sotva pětadvacet. Celý život má ještě před sebou. Stejně jako jsi ho měl ty. Brečí a říká, že to nechtěl udělat. Prý neměl na výběr. Ty jsi snad na výběr měl?
Ty bys mu odpustil. Odpustil bys jim všem. Byl jsi pro tenhle zkaženej svět až příliš dobrý, příliš hodný, příliš milý. A v tom je ten problém. Já nejsem ty. Já odpustit nemůžu.
Stačila jedna kulka. Byla jen jedna. A přesto, přesto se objevila tak velká krvavá louže.

Důkazní materiál číslo 17:
Už je nejspíš po všem. Policie už nejspíš ví, kdo je pachatelem. Vím, co by mě čekalo, kdyby mě chytli. Elektrické křeslo ale neboj. Nechytí. Na to už je příliš pozdě.

Důkazní materiál číslo 18:
Jsem na poslední stránce notesu, který jsi mi dal k svátku. Nikdy se mi moc nelíbil ale teď ho miluju stejně jako tebe.
Teď. Doufám, že existují další životy, protože to bych měl šanci, že se zase potkáme. Pokud ale existuje nebe a peklo. Odpusť. Já už k tobě do nebe nemohu. Má duše a skutky jsou na to až příliš černé. Jenže já toho nelituji. Ani jedné vraždy ani jediného okamžiku stráveného s tebou. Miloval jsem tě tehdy. Miluji tě teď. A milovat tě, můj drahý, budu stále, v tom mi tvá smrt zabránit nemůže. Ani smrt ani nikdo jiný.
Navždy s láskou, tvůj Christian.

- Tělo bylo nalezeno 24.1.2017 s spolu s důkazními materiály.
- Muž byl identifikován jako Christian James Denvr hledaný v souvislosti nedávných vražd.
- Způsob smrti: sebevražda.
- Místo nalezení: městský hřbitov u hrobu Theodora Williama Denvra.

Zdravím!
Snad se krátká povídka líbila. Za jakýkoli názor budu moc ráda😊.
Taky mě napadlo, že bych zkusila něco jako povídky na přání, tak pokud by byl nějaký zájem😅 napište!

Střípky životůKde žijí příběhy. Začni objevovat