Bugün her zamankinden daha güzeldi onun için. Bugün okulun ilk günüydü. Genelemiz okulu sevmeyiz ama Alya'nın tek mutlu olduğu yer okuldu. Sonunda kabus gibi geçen tatili bitmiş ve okullar açılmıştı.
Alya;17 yaşında, kumral,orta boylu, zayıf bir kızdı . Pek güzel olmsada güzel sayılırdı. Okulda herkes tarafından sevilen biriydi. Herkes onun bu kadar mutlu olmasına hayret ederdi, daima güler yüzlü ve tatlı dilliydi. Omzunda kocaman doğum lekesi vardı.
Okul yoluna koyuldu. Okul açıldığı için çok mutluydu. Derin düşüncelere daldı. Orda herşey yolundaydı.Alya sürekli hayaller kurar dalıp dalıp giderdi. Yine dalıp gitmişti ki:
- Alya!
- Sude!
Sude ;Alya'nın en yakın arkadaşıydı. Orta boylu, hafif kilolu saf bir kızdı. Üst sınıflardan Metin'e aşıktı.
- Nasılsın kuzum? Yine hayallere dalmışssın.
- İyiyim Sude, ya sen nasılsın?
- Tatil boyunca görüşemedik. Ee neler yaptın anlatsana. Ben ailemle beraber tatil köyüne gittim çok güzeldi ama tatil hemen bitti. Ne bakıyorsun canım anlatsana.
Biraz morali bozularak ve gülerek;
- Yine boş boğazlığın tuttu Sude. Hadi okula geç kalacağız.
İki arkadaş yola koyuldu. Okula geldiklerinde ;kimisi tatilde ne yaptığnı anlatıyor, kimisi tatil çok çabuk bitti diye sitem ediyordu.
- Oo günaydın Alya
- Günaydın, her zaman ki gibi yine çok mutlu görünüyorsun Alya.
- Günaydın çocuklar.
Alya arkadaşlarıyla biraz sohbet ettikten sonra zil çaldı. Hepsi sırasına geçti. İlk dersleri edebiyattı. Müge Hanım her zaman ki gibi şiir okuyarak derse başladı.
- Evet çocuklar! Tatilde ne yaptınız analtın bakalım.
Herkes sırsıyla anlatmaya koyuldu. Sıra Alya'ya gelmişti. Ayağa kalktı ve yutkundu. Kendini bozmayarak ve gülerek:
- Herkes tatile gitmiş. Ben ise ders çalıştım.
Tüm sınıf gülmeye başladı. Müge Hanım:
- Alya bakıyorumda yine formun yerinde. Diyerek gülümsedi.
Yaz tatilinin kabus gibi geçtiğni kimse bilmiyordu. İçinde fırtınalar koparken mutlu rolü yapmak ne zordu. Tüm yaşadıklarına rağmen güçlü durmak, herkesin derdine derman olurken kendisine bir şey yapamamak. İç geçirdi ve acı acı gülümsedi. Böyle yaşamayı artık kabullenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayakta Kal
Teen FictionHerkes tarafından sevilen,herkese yardım eden, fakat kendine derman olamayan 17 yaşında ki Alya'nın öyküsü..