Burçların Pozitif Özellikleri

9K 312 100
                                    

KOÇ (♈):Öncülük ve macera ruhu. Girişkenlik. Adam yönlendirme. Hedef belirleme özelliği. Yüksek Enerji. Engelleri aşabilme yetişi. Sınırlamalardan nefret. Liderlik. Dürüstlük. Hazır cevaplık. Canlılık.

BOĞA (♉):Pratik, güvenilir. Uyumlu, tahammüllü, güçlü değer yargıları var. Kararlı. Sanata ve güzelliğe düşkün. Güçlü istekleri var. Sıcak kanlı. Para sahibi olur. Duygulara önem verir.

İKİZLER (♊) : Uyumlu, entelektüel, çabuk kavrayan, mantıklı, konuşkan, canlı, sempatik, yeniliklere açık. Aynı anda bir kaç işi birden yapabilen.

YENGEÇ (♋):Nazik,Hassas,Sempatik,Merhametli Düş gücü yüksek. Analık ve babalık duygulan güçlü. Vatansever. Yuva sevgisi. Israrlı. Becerikli. İyi eş. Tutumlu.

ASLAN (♌):Yüce gönüllülük. Cömertlik. Yaratıcılık. Babalık. Fedakarlık. Üstünlük. Yaratıcılık. Neşe. İyi organizasyon. Açık zihin. 

BAŞAK (♍) : Analizcilik. Dostluk. Dikkat. Ustalık. Cana yakınlık. Temizlik. Titizlik. Alçak gönüllülük. Giyim merakı. Hesap kafası. Esprili konuşma. İyilik isteği.

TERAZİ (♎):Güzellik, güzel sanatlara yetenekli. Sevimlilik. Uyumluluk. Zarafet. Romantik. Diplomatik. İncelik. Çekicilik. İdealist. Tarafsız. İyi niyetli. İyi ortak. İyi siyasetçi. Kreatif ve alımlı. Akıllı.

AKREP (♏):Sırdaş. Duygularım belli etmez. Gerçek dost. Cazibeli. Güçlü. Seks sembolü. Çalışkan. Kararlı. Unutmaz. Güçlü sezgiler. Güçlü duygular. Yüksek imajinasyon. Anlayışlı. Dikkatli. Yüksek analiz gücüne sahip. Sevgi. Pişmanlık.

YAY(♐):Keyifli. Neşeli, îş bilir. Açık zihinli. Adapte olur. İyi yargılar, Felsefik. Özgürlüğüne düşkün. Dışa dönük. Dindar. Eğitimli. Olgun. İyi niyetli. Sportmen. Yüksek hayal gücü. Şanslı. Neşeli.

OĞLAK (♑):Çalışkan. Güvenilir. Kararlı. İstekli. Sabırlı. Azimli. İhtiyatlı. Disiplinli. Plancı. Espri gücü. Düzenli. Sebatkar. Azla yetinir. Zengin olur. Dayanma gücü yüksek. Sorumlu. İyi eş, iyi anne baba. Mülkiyetçi.

KOVA(♒):Hümanist. Bağımsız. Dost. Mucit. Orijinalist. Reformist. Sadık. Vefalı. İdealist. Entelektüel. Yeniliğe meraklı. Değişikliği sever. Geçmişe bağlı.

BALIK (♓):Alçak gönüllü. Şefkatli. Sempatik. Hassas. Adapte olabilir. Etkili. Anlayışlı. Nazik. Sezgili. Renkli hayaller. Derin duygular. Sevgiye düşkünlük. Merhametli. Güzel sanatlarda başarılı. İyi niyetli. Yardımsever.

Slm slm.Baktım bir şeyler yazamıyorum.Sağdan soldan otlandığım burç bilgilerini alayım da bir kitapta birleştireyim dedim.Tamamen işsizlikten yapıyorum.İyi okumalar!

-Mofo

BURÇLAR KİTAPÇIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin