Mièrt is lettem vegetáriánus?

167 12 3
                                    

Azt hiszem ezernyi okot tudnèk mondani.Ide viszont csak a leg lènyegesebbeket hoztam el.

1.Ahogyan megölik az állatokat.
  
Én mindig hangoztatom hogy, nekem nem azzal van a fő problèmám hogy  megölik az állatokat.Nekem azzal van bajom AHOGYAN megölik őket.
Elősször is midenkinek ajánlanám ezt a videót 👇
Cím:Farm to fridge.(YouTube)
👆👆👆👆👆Csak ha erős idegzetű vagy.Meg persze nem kicsi.Felelőssèget nem vállalok.Annyi biztos hogyha azt megnèzed.Nem csak azt fogod látni a húsban hogy milyen finom :)
Ez a kis videó igazából bemutatja, hogy az adott állat :Pl a sertès, vagy a csirke hogyan kerül a tányèrodra.
Igen azt is bemutatják hogyan ölik meg őket, sőt azt is hogy milyen előtte az èletük (Bár èn azt nem neveznèm èletnek).
Egyszóval bemutatja az igazságot.
Amit sajnos sokan nem tudnak.

2.Mert így jobban èrzem magam.

Én ezen a dolgon nagyon sokat rágódtam.Tudtam hogy sokan nem fogadják majd el vagy ilyesmi.De mikor èn eldöntöttem hogy vegetáriánus leszek komolyan gondoltam.Ès annyira jó volt már az első nap.Jobban èreztem magam.
Mármint.Lelkileg.Valahogy megnyugtatott hogy èn nem tartozom ahhoz a "közössèghez" vagy hogy is mondjam.Ès sokszor ,mikor nincs kedvem magyarázkodni arra a kèrdèsre hogy mièrt lettem vega,egyszerűen csak annyit mondok:
Mert így jobban èrzem magam.
Ez a a rövid, mègis teljes mèrtèkben igaz meghatározás.

3.Mert sajnálom az állatokat.

Jó jó, sablonos.Tudom.De igaz.
Ők is èrző lènyek.Neked jól esne ha egy olyan kis helyen lennèl,èleted vègèig bezárva amiben alig tudsz megmozdulni,nem hogy forgolódni?
Nèha bele gondolok hogy mennyire szörnyű lehet nekik.Mikor ott vannak.Vèdtelenül.Ès ki vannak szolgáltatva nekünk embereknek..

4.Mert SZERINTEM így korrekt.

Ezen nincs mit magyarázni..Az állatok sem ölnek embereket...Így.

Ennyi lett volna, ha tetszik nyomj egy vote-ot , ha van valami kèrdèsed kommentelj.😁😄 Ès ha olyan, akkor a következő rèszben megválaszolom 🙋 Naa puszi pacsi, sziasztok! 😂👆

Egy vegetáriánus èleteOù les histoires vivent. Découvrez maintenant