EunHaToata noaptea am plans , doar spre dimineata mi-ai revenit cand mi-am dat seama ca ai sa vi din nou , si ma vei vedea intr-un asemenea hal . De data asta nu o sa te mai enervez .
Ma ridic cu greu din pat , stergandu-mi lacrimile care nu vroiau sa curga . Merg incet spre baie , unde ma spal pe fata si pe dinti . Ma mai uit inca o data in oglinda , dandu-mi seama ca de o fantoma nu ti-ar fi frica , dar de mine da .
Ma arunc in pat , privind tavanul alb . De ce e viata asa de cruda ? De ce , cand crezi ca totul e perfect , ca poti sa ai o viata normala , totul se destrama ? Parintii mei , efectiv , si-au vandut propiul sau copil , unica lor fiica . Ce parinte face asta pentru bani , nu au inima ?
Si gandindu-ma la asta , lacrimile navalesc din nou , incepand sa tremur incontrolabil .
Atunci ai intrat tu . Intr-o fractiune de secunda mi-am sters lacrimile . Ma ciupeam subtil pentru a opri tremuratul .
Te-ai uitat la mine , cu o privire rece , ca de gheata . Cand am facut contact vizual , am crezut ca impietresc . Acel caprui intens ma faceau sa-mi pierd mintile . Mi-am revenit cand mi-ai aruncat pe pat mai multe plase , spunandu-mi sa nu mai plang si sa ma pregatesc , deoarece vom merge la o petrecere . Mi-ai facut cu ochiul fugitiv si ai plecat din camera inainte sa pot sa-ti pun o intrebare .
Nu stiu cum te numesti .
***
Boom , al doilea capitol .