Capitolul 10

23 2 0
                                    



EunHa

     In acea jumatate de ora am reusit sa ma imbrac cat de cat decent . Ma bucur ca am reusit cel putin sa termin la timp .

     Sehun intra pe usa imbracat cu niste blugi negri rupti , un tricou alb si un sacou maro . Imi intinde mana , in semn ca o sa plecam .

     In fata usi casei sale se afla o dubita mare , neagra . Cand am intrat am dat de inca 11 baieti , care sa fiu sincera imi dadeau putini fiori , stiind ca sunt la fel ca Sehun .

     Unul dintre ei ma indeamna sa ma asez langa el , eu refuzand . Sehun nu avea aceleasi planuri ca si ale mele . Ma impinge usor inspre locul de langa baiatul cu parul blond-saten , el ducandu-se langa sofer .

    Sehun se intoarce spre mine si incepe sa mi prezinte pe prieteni sai :

   - Deci , cel de langa tine este Baekhyun , langa el in ordine se afla Suho , Chanyeol , Tao , Luhan iar in bancheta opus sunt Yixing , Minseok , Kyungso , Jongdae si Jongin . Soferul este Kris . Sper sa va intelegeti .

   - Buna , cumnata ! Daca ni te-a prezentat noua in felul asta , e clar ca esti speciala . - spun Baekhyun .

   - Um...cred .

   - Si cati ani ai ? - ma intreaba Kyungso , cred .

   - 18 - spun cu o mica ezitare .

    -Wow  , esti micuta .

   La auzul cuvintelor , imi indrept capul inspre podea , abtinandu-ma sa nu plang .

  - Jongin , uite ce ai facut ! - il cearta brunetul de langa . Cred ce i-am inversat pe cei doi .

      O sa fie o seara lunga si obositoare .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 09, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Artificial love Where stories live. Discover now