2.

19 3 0
                                    

Trrrr to né budík . No do prd*le !  A ano kdyby jste se divili že jsem sprostá tak můžu máma jela na focení do Paříže. A táta s bráchou jsou bůch více kde . V klidu jsem sešla schody dolů a uvařila jsem si čaj , namazala toasty Nutelou a šla ke stolu . Jak si tak jím a jím tak kouknu na hodí a je 7:30  né já už zase nestíhám . Zakleji vyběhnutí nahoru že skříně vytáhnu tričko a kalhoty , obléknu se (vis média) obuju si boty popadnou batoh mobil klíče ,zámku a jedu na skateboardu do školy .

U školy....
No ty vole už zase . Zařvu když už je 8:10 to můsí zvonit tak brzo? No asi jo . Dojdu do šatny zuju se a jdu pro učebnice do skříňky a pomalu jdu k učebně . Zaklepu a učitelka hned spustila.
Uč: Kde jste byla slečno Whiteová?
Já: já já .. já zaspala
Uč : no dobrá ale ať se to neopakuje
Jen sem kývla a šla si sednoud
do poslední lavice k oknu jako vždy . Vyndám si učebnici a sešit nebo spíš zbytek sešitu na matiku. Když v tom jako by mě nožem bodli učitelka začne mluvit .
Uč : Tak třídou přišel k vám nový žák  Jemie Black  doufám že na něho budete hodní . A vy slečno Whiteová ho provede po škole a příští hodinu angličtiny budete mít  supla Pan učitel Taylor tu není sem do třídy si pro vás přídě pan učitel Peterson .
Tím skončila a pokynula mi abych šla . Vyšla jsem a Jamei hned za mnou . Šli jsme beze slova chodbou , ale najednou Jamei prolomil ticho .
J: proč v tý lavici sedíš sama koťe ?
Koťe?? Fuj nemám ráda takovýhle lidí co o vás nic neví a chovají se k vám jak ke své holce.
Já: Protože chci
J:Proč jsi tak nepříjemná kočko
Já: nemám náladu
J:ale ale kočička má drápky .
Já: můžeš mi přestat říkat kočko ?
J:ale no tak kočko .
Já: nech mě! Tentokrát jsem byla fakt naštvaná. Vždyť mě nezná a říká mi kočko . To je vrchol . Vím myslíte si že se k němu chovám hrubě . Ale nejsem ta se kterou se někdo rezejde a ona hned hupsne do postele druhýmu!
Trrrr jo jo konečně ten osvobozující zvuk zvonku . Šla jsem zpátky do třídy, ale najednou mě někdo chytne kolem pasu a táhne mě k sobě. A kdo jiný než Jamie by to byl .
J : Ale kam se chystáš ? Ještě jsi mi neřekla tolik věcí.
L(Lucka , já): do třídy a myslím že si nemáme co říct .
Asi se naštval a odešel došla jsem do třídy a zdytek dne se tak pomalu vlekl až to možný nebylo.

Doma ........
Odhodila jsem tašku a pustila film když jsem se Koukla na hodiny bylo devět večer šla jsem se vykoupat dát si večeři a spát




Takže další kapitola tak snad se líbí
Hlasujte a komentujte

Váš KOKOSÁK

My self [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat