Dolunay'dan
Her gun oldugu gibi bu günde oglene kadar uyumustum,zilin calma sesi ile uyandim mahalleden arkadasim ece cagiriyordu. Kuzenim asli yine benden once uyanmis,makyajini yapmis,incecik bedenine uygun en guzel kiyafeti secip giymisti. O zayif ve incecikti,esmer,guzel ve kendine cok guvenen biriydi. Istedigi zaman istedigi kisiyi elde ederdi o. Korkmazdi,cesurdu.
Ben,ben ise kilolu,sivilceli,kısaydim. Yani kuzenim aslinin tam tersi. Ona her zaman ozenirdim. Sonucta ben onun yaninda neydim ki.
Eceyle megafondan konustuk bizi assagiya cagriyorlardi hic istemesemde evde gercekten cok sıkılmistim. Tamam dedim ve odama dogru yonelip kiyafet secmeye basladim. Olmayan fizigimden dolayi kiyafet giyerken kendimi hic iyi hissetmiyordum kocaman gobegimi icime cekerken nefessizlikten olcucem diye korkmaya baslamistim artik. Kalin bacaklarimdan dolayi ne giyersem giyeyim igrenc duruyordu uzerimde. Homurdanarak altima dizi yirtik dar kotumu giydim ustume ise grinin tonlarinda uzerinde yazilar yazan bir bluz geciriverdim. Kilolu bir kiz oldugumdan dolayi ne giyersem giyeyim uzerimde berbat duruyordu o yuzden pek ozenmiyordum kendime. Son olarakta saclarimi bir gun once duzlestirmistim ama uyudum icin bozulmus olmali ugrasmak istemedigim icin basima nar cicegi renginde sapka taktim.
-Dolunay hadi cikalim. Sesi ile aynada kendime son birkez daha bakip odamdan ciktim asliyla mahallaye indik mahalleye eskiden yan apartmanda oturan ama daha sonra londraya tasinan arkadasim busra gelmisti ona selam verip merdivene oturdum yanimiza iki cocuk geldi busranin arkadasi olmalilar galiba ona selam verdiler o siradan aslinin cıvıdigini ve erime uzere oldugunu fark ettim. Gercekten hic sasirmamistim kulagina egilip dalga gecer bir tonda hangisi diye sordum kolumu cimcikleyip "uzerinde bordo tisort olan varya iste o cok tatli degilmi yaaa" dedi evet tatliydi tam asliya gore bir tipti o sirada cocuga "senin adin ne" diye sordugunu duydum kisa sureli bir şok ve cocugun sesi ile kendime geldim
"Ben hakan bu yanimdaki de cok yakin arkadasim kaan" dedi bu sayede ikisinide tanimis olduk.
O sirada adinin kaan oldugunu ogrendigom cocuk bana cok sert bakiyordu basta urksemde belli etmemeye calistim.
Evet kaan cok tatliydi ve bana bu kadar sert bakmasi tugafima gitmedi degil sonucta ben kilolu ve yani gideri bile olmayan bir tiptim o gun aksama kadar dort kisi birlikte takildik.
Ama kaan la pek fazla muhabbetimiz olmadi. Bana dusmaniymisim gibi bakiyordu,sanki ona cok kotu bir sey yapmisim gibi.
Aksam saatin sekiz bucuk oldugunu fark ettigimde babamin bana aksam eve benden sonra gelirsen telefonunla son gununu gecirmis olursun dedigi gunu haturladim. Babam beni fazla sıkardi bana fazla duskundu erkeklerle konusmama sinir olurdu bu yuzden fazla rahat degildim. Telefonumdan gelen ses ile kendime geldim annem ariyordu eve gitmem gerekiyordu ama bu ortamdan ayrilmak istemiyordum ne olursa olsun eve gitmemiz gerekiyordu bu arada aksama kadar hakan asliya yavsamis aslidan bu durumdan zevk almisti. Eve geldigimizde odamda olan balkona gectim ve uzun sure kaani dusundum on alti yasindaydim ve kaan on sekizdi yani benden o kadarda buyuk degildi. Gece gec saate kadar asliya kaandan bahsettim. Ama neden yani neden kaan bana bu kadar sert bakiyordu neden ben dusmaniymisim gibi davrandi hic bir fikrim yoktu. Saat uçe dogru gelirken gozlerim kendiliginden kapandi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONIK MAFYAM
RandomIki insan arasinda kalmak, ve platonik oldugundan korkmak. Dolunay bir zamanlar askin kiyisindan gecemesken simdi iki kisi arasinda tercih yapmasi gerekmektedir. Dolunay kalbinimi yoksa beyninimi dinleyecek.