Sabah bir ciglik sesi ile uyandim. Kosarak sesin geldigi odaya girdim. Salak asli tabak yere dusunce korkudan ciglik atmis. Uyku sersemligi ile kirik parcalari topladim ve cope attim. Asliya "tam bir salaksin"bakisi attim ve yatagima ilerledim o sirada telefonuma gelen ses ile irkildim mesaj gelmisti. Mesaj hakandandi
Gonderen=hakan
"Bugun 1 de eski kulubenin orda olun"
Gonderilen= hakan
"Neden"
Gonderen=hakan
"Gelin iste"
Gonderilen=hakan
"Tamam"
Hakan bizle bulusmak istiyordu. Asliya haber verdim. Normalde hazirlanmasi iki saat suren Asli bes dakikada hazirlanmisti birlikte assagiya indik. Kulubenin oraya dogru yurumeye basladik. Vardigimizda kaan la hakan oradaydi bize dogru yuruduler ve hakan her zamanki gibi muhabette basladi. Aksama kadar mal muhabbeti yaptik. Hava kararinca asli hadi dogruluk mu cesaretlilikmi oynayalim dedi. Hep beraber oyuna basladik hakanin siseyi cevirmesiyle hakanla kaan oyuna basladi hakkan kaana dogrulukmu cesaretlilikmi diye sordu. O kaan tabiki cesaretlilik dedi. Hakan konusmaya basladi "madem cesaret dolunayla birlikte eski kulubede 1 saat gecireceksiniz." Dedi.
"Hoop bir dakika ben dahil degilim bu ele" desemde laf dinletemedim ve eski kulubeye girdik. Eski kulube tek odali kucuk bir yerdi yaklasik 10 senedir kimse kullanmiyodu en son ben 6 yasinda iken cok fakir bir aile gecekondu olarak kullanmisti. Cok korkulcak bir yer degildi ama gece ilk defa girmistim oraya. Ve urpertici gelmisti. Korkumu fazla belli etmiyordum ama ufaktan kaan farketmis olacakki "korkma"dedi sert bir sesle. "Korkmuyorum zaten "dedim. "Belli oluyor."Dedi. Sinirlendigimde cok farkli bir insan oluyordum. Bu yuzden yine huyumdan vazgecmeyip"off gerizekali emin ol senden daha az korkuyorum. Malsin ya gercekten surada senle 1 saat gecirmek kabus benim icin gercekten salak sey" dedim. Cok fazla ve buyuk bir tepki vermistim gercektende ama uzun zamanin patlamasini yapmistim. Bu aoylediklerime fazla sinirlenmis olacakki kaan yerinden kalkip bana dogru hizli adimlar atti. Simdi gercekten korkmustum. "Pardon sey"dedim. Ama beni duymadi aramizda hava gecmeyecek kada yakindik birbirimize. Gozlerimin icine cok sert bakti. Ve eliye kolumu sıktı. "Sabrimi zorluyosun dedi." "Ben sey" dedim dilimi yuttum sanki bisey diyemiyodum. Gozlerim sulandi. Fark etmis olacak ki kolumu birakti. "Pardon." Dedi ve elini alnina goturdu "bak ozur dilerim seni korkutmak istemedim"dedi. Konusamiyordum. "Cok sacma seyler soyledin. Dedi. "Haklisin"diyebilmistim sonunda. Sirtini duvara yasladi ve kayarak yere oturdu bende yanina oturdum cebinden bir paket cikardi. Sigara paketiydi bana uzatti normalde pek sigara icmezdim ama bir dal almistim.ilk defa kaan bana bakarken gozlerinin ici guluyodu. Disardan gelen kopek sesi ile saatime baktim sure dolmustu ama cok guzel geciyordu zaman ne kadar istemesemde sure dolmus dedim kaana kaanin yuzu dusmustu bogazini temizleyerek oturdugu yerden kalkti okuz herif benim kalkmama yardim etmemisti. Kapiya geldigimizde kapiyi zorladim ama acilmamisti. Kaan da biraz zorladi kapiyi. Kapi kitliydi hemen asliyi aradim. Telefonu actigimda hakanla biraz gezmek icin sahilin oraya gittiklerini. Bizi unuttuklari soyleyerek ozur diledi ve sonrada gelmemiz bir saati bulabilir dedi ve kapatti. Sahil eve cok uzakti ve bu camı dahi olmayan yerde artik nefessiz kalmistim ailem cenaze oldugu icin memleketteydi bu yuzden biraz rahattim. Kaan la konustugumuz yere tekrar oturup karsidaki duvara bakmaya basladik yan yanaydik ona bu kadar yakin olmak cok tuhafti yaklasik 20-25 dakika kadar sessizlikten sonra kaan in kafasi omzuma dustu uyuyakalmisti yaa kiyamam bende basimi onun basina yasladimve karsidaki duvara bakarken uyuyaldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONIK MAFYAM
RandomIki insan arasinda kalmak, ve platonik oldugundan korkmak. Dolunay bir zamanlar askin kiyisindan gecemesken simdi iki kisi arasinda tercih yapmasi gerekmektedir. Dolunay kalbinimi yoksa beyninimi dinleyecek.