Zasłony

875 78 38
                                    

Dziś mam dla was kolejną moją historię. Zapraszam..

Leżałam na łóżku i przeglądałam fb. Nagle zauważyłam że moja firanka się porusza. Na początku nic sobie z tego nie zrobiłam. Nagle zrobiło mi się zimno wiec to i zasłony połączyłam i wyszło na to ze mam otwarte okno. Ale przeciwnie. Okno było zamknięte jak nigdy. Nie szło nawet przekręcić uchwytu. Olałam to bo wszytko było możliwe. Ale to co się stało potem, przeraziło mnie. Mój kot wszedł do pokoju, usiadł na podłodze przed oknem z głową do góry i miałczał. Często miałczał z byle powodu wiec nie to mnie przeraziło. Wiec co? To, że nagle zasłona gwałtownie się podniosła,  tak jakby ktoś siedział na parapecie i nagle zeskoczył, a w tym samym czasie usłyszałam właśnie dźwięk jakby jakaś osoba to zrobiła, a kot obrócił głowę w stronę dźwięku. Potem usłyszałam ciche kroki zmierzające w stronę drzwi ( które były otwarte) a kot obracał sie w tamtą stronę. Nagle mój pies się zerwał i zaczął szczekać w stronę drzwi.

To cała historia.  Możecie mi wierzyć lub nie ale odkąd zaczęłam się interesować rzeczami paranormalnymi mam coraz więcej takich sytuacji...

A teraz zapraszam do sekcji komentarzy... Tam jesteś bezpieczny... Chyba...

Straszne Historie Na FaktachOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz