Gözlerimi açtığımda hala arabadaydım.Hala yol alıyorduk.
-Baba.Daha gelmedik mi?diye sordu.
-Az kaldı.5 dakika.dedi.Kafamı 'tamam'dercesine salladım. Telefonumun kronometresini açıp 5 dakikaya ayarladım.Bir nevi alarm oluyor.Araba durduğu an alarm çaldı.Kapattıktan sonra arabadan çıktım.Karşımdaki eve baktığımda ağzım açık kaldı.Ev desek ev değil.Saray yavrusu.Maşallah.Tü tü tü.
-Baba.Yanlış geldik sanırım.dedim.Babam güldü ve
-Hayır yanlış gelmedik.Aslında ben sana anlatacaktim ama zaman kalmadı.Anlatacağım söz.Şimdi sen kaya vur.Ben bavulları indiriyim. Dedi'tamam'dercesine kafamı salladım.Kapıya doğru gittim ve kapıya vurdum.Kapıyı benden 5-6 yaş büyük bir kadın açtı.Üstüne bakılırsa hizmetliydi. Üstüne yapışan beyaz gömleği(göğsünde belli oluyor.Içine siyah giymiş),tekrar üstüne yapışan dizinden 5 cm yukarıda siyah etek giymişti.
-Merhaba kime bakmıştınız? Dedi.O sırada babam da bavullar ile beraber yanıma geldi.Kadın şaşkına dönüp
-Hoş geldiniz Berk Bey.dedi
-Hoş bulduk Emine.Bu kızım.dedi babam.Adının Emine olduğunu öğrendiğim kadın başıyla selam verdi.Bende karşılık olarak aynısını yaptım.Içeriye geçtiğimizde dışından daha güzel olduğunu fak ettim.Dışı lacivert iken içi gri ve siyah tan ibaretti.Babam belimden iterek salon a götürdü.Tabi koltuktan anlamıştım.Koltukta bur kadın oturuyordu.Kadın babamı görüp ayağa kalktı.Babama sonra bana sarıldı.?Kadına bakabildiğime kadar mavi gözlü kumral zayıf babamın boylarında bir kadındı.Çok güzeldi.Az çok babama benziyordu.
-Idil.Bu yeni eşim Kumsal.Kumsal kızım Idil.dedi.What dedin gülüm?Eş?
-Merhaba Idil.dedi adının Kumsal olduğunu öğrendiğim kadın.Basimla onayladım.
-Emine!Sofra hazır mı? Diye sordu Kumsal Abla.Şimdiden kanım ısınmıştım.Ama annemin yerini tutamaz.Haa siz olayı bilmiyorsunuz.Ben en fazla 9-10 yaşlarımda annemle çok eğleniyorduk.Her gün lunaparka gidiyorduk.Beraber uyuyorduk. Taki sabah uyandığımda masamın üstündeki kağıt parçasını okuyana kadar.Şöyle yazıyordu 'Merhaba kızım.Baban başka bir kadına aşık olmuş.Burda daha fazla kalmak istemedim.Kızım ne olur üzülme.Eğer gitmeseydim baban beni öldüreceğini söyledi.Kızım seni çok seviyorum.HOŞÇAKAL!'yazıyordu.Çok ağlamıştım.O yazı gelince aklıma gözüm buğulandı.
-Evet hazır Kumsal Hanım.dedi Emine abla.
-Hadi o zaman sofraya.Poyraz!aşağı gel!.diye bağırdı.Biz sofraya geçtik.
-Siz başlayın.Poyraz gelir şimdi.dedi.Biz yemeğe başladığımızda aşağı doğru gelen ayak sesiyle beraber o tarafa baktık.Onu görür görmez öksürmeye başladı.OHA. OLAMAZ.O ÇOCUK. YÜZÜNÜ .ÇİZDİĞİM ÇOCUK.