(MULTIMEDYA HAZARIN YENI HALİ!!)Sabah uyandığımda Poyraz yoktu.Odama geçtim.Banyoya gidip üstümü değiştirdim.Saçımı topladım.Aşağı indiğimde kahvaltı hazırdı.Annem ve babam oturmuştu.Bende oturdum ve"Poyraz nerede?"diye sordum.Annem"Sabah erkenden çıktı işi varmış."dedi.Ben onun işini bilirim.Karı kız.Sapık.Kahvaltı bitince hazırlandım ve çıktım.Arkadaşım Pınar ile buluşacaktım.Aradım."Kanka nerdesin?"."Kafedeyim.Hızlı ol."birşey demesine izin vermeden kapattım.Yoksa bu konuşma bitmezdi.Giderken birini gördüm.Hep bana bakıyordu.Ben ona bakınca hızlı bir şekilde saklandığı yerden kayboldu.Neyse diyip kafeye gittim.1 veya 2 saat sonra kafeden çıktık.Pınar kendi evine ben kendi evime gittim.Eve 15 dakikalık yol kalmıştı.Arkamdan biri belimi sıkınca hızla arkamı döndüm.Üvey kardeşim Poyraz vardı.Nefesimi verdim ve önüme dönüp yürümeye başladım.Eve girdim.Odam hazırdı.Odama girip kapıyı kitledim.Üstümü çıkarıp banyoya girdim.Banyom bitince üstümü giyip yattım.Çünkü akşam olmuştu.Kapının kilidini açmadım.Poyraz gelir diye.Bugünkü olanları düşündüm.Çocuğun yüzünü görmüştüm.Tırsıp hemen uyumaya çalıştım ve başardım.
Sabah uynadım.Üstüme biraz sıcak olduğu için göbeğime kadar beyaz uzun kollu, altıma dar siyah tayt giydim.Kafama mor bir cap taktım.Makyaj olarak eyeliner.rimel ve siyah mat bir ruj sürdüm ve çantamı alıp çıktım.Mp3 çalarımı aldım ve Batuhan sevimo nun herşey güzel seninle şakısını açıp dinlemeye başladım.'Beklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana! bölümünde dün beni izleyen çocuk çıktı kaşıma.Yok artık çok tipsizmiş.Biraz kilolu.Yani gerçekten kilo.Tipi çok kötü.Öğk.Of yaaa.Bu mu beni takip etti.Yaa.Neyse sınıfa çıktım.Sonund ahova geldi.Ders işledik.İki gün sonra okullar kapanacak ve ders işliyoruz :)Ne güzel!!!!!!!!! Zil çaldı ve eve gitmek için hazırlandık.Mp3 çalarımı alıp kulağıma sokup başlat tuşuna basıp dinlemeye başladım.Şebnem Keskin in şarkısı ÖPÜCÜK çook severim.Dinleye dinleye eve gittim.Diğer günde aynı şekilde geçti.Bugün okula gitmem gerekiyor ama ilk önce adımı değiştirmek istiyorum.2 saat sonra adım değişik bir şeklide okuka gittim.İdil değil Hazan.Hazan Yiğit olarak değiştirdim.Okula geldim.Pınar hemen yanıma geldi."Kanka yeni gelen ezik çocuğun adı Hazar mış".dedi" Eeee banane.Hönk.Hazar mı?"dedim.Ne demek Hazar yaaa."Tanıyor musun".dedi Pınar."Hayır ama benim adım artık Hazan dı ve onun adıyla sadece r ve n harfleri değişik ya."dedim."Neyse boşver sınıfa gidelim" diye söylendim ve sınıfa çıktık.Ben kendimi hiçbir zaman akıllı bir kız olarak görmedim.Ama diğer arkadaşlarım öyle diyor.Yanı Pınar.Bu sene de taktir getirdim.Öf inek öğrenci.Neyse karneyi çantama tıkıştırıp evin yolunu tuttum.YAZ TATİLİNİN 2. AYI...Bugün yaz tatilinin 2. ayı.Ben şuan Almanyadayım.Çok sıkıcı :( HAZAR'Dan....Evet bugün fitness a gidişimin 2. ayı ve ben çok yakışıklıyım.(MULTİMEDYA)Hazan görecek ve bana aşık olacak ama ben onunla oyun oynayacağım.HAAAAAAHAHAHAHAHAHA yaşasın kötülük.Neyse.Neredeyse akşam olmuştu.Üstümü değiştirip yemek yedim ve bugün çok yorulduğum için hemen yattım ama aklında hep Hazan var.Öff evet ona aşığım.Neyse hemen uyumam lazım.Dediğim gibi de hemen uyudum.HAZAN HANIM GÖRSÜN BAKALIM.......