çantakaki son sigara🚬🚬

13 0 0
                                    

Kız çok sevdi ama söyleyemedi.
O gün cesaretlenip mesaj yazdı .
Oğlan cevap vermemişti çünkü kız öyle şeyler yazmıştı ki!
Sonra oğlan cevap verdi kız heycanlandı ama mesajda pek iyi şeyler yazmıyordu. Kız ısrar Edip oğlana çıkma teklifi etti. Oğlan ben senin gibi biriyle sevgili olamam dedi. Kız soruncada sen çirkinsin şişmansın hiç güzel değilsin dedi. Kız ağlamaya başladı ağladı ağladı kendinden geçti ama oğlan hiç takması bile ama kız ağlarken içi yanan biri vardı kızı delilercesine seviyordu. Ama kızın o oğlanı sevdiğini biliyordu. Sustu sustu hep sustu . Ama o gün kızı o durumda görünce dayanamadı ve "seni seviyorum" dedi kız şok oldu. Konuşamadı bir süre sustular ve birbirlerine baktılar. Kız o çocuğu sevmiyordu. Kız eve gitti. Düşündü olanları ama bir çare bulamadı uğraştı sonra "benimde mutlu olmaya hakkım var" dedi. Sevmeye sevmeye o çocuklar bir ilişkiye başlayacaktı. Ertesi gün o çocuğa gidip bende seni seviyorum dedi. Çocuk dondu kaldı. Sarıldılar ve artık sevgili olmuşlardı. Ama hâlâ kız o oğlanı seviyordu. O gün kız "sevmediğim biriyle sevgili oldum ben ne kadar iğrenç kişiyim çocuğuda kandırdım" dedi. O gün kız sigaraya başladı. Parasıda azdı aldı sigarayı içti sigarası bitti. Parasıda yoktu napıcağını bilmiyordu. Sonra çantasını kurcaladı son bir sigarası kalmıştı. İçmemek için kendini zor tuttu ve başardı o sigarayı içmedim hep çantasının küçük gözünde kalacaktı o sigara.

Hayat Şeridi💌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin