Daha fazla dayanamayıp ıslak kaldırama oturdum. Duyduğum haber beni koca bir boşluğa düşürmüştü. Peki hayatımın geri kalanı ne olacaktı? Ya Berk o ne olcaktı? Bırakır mıydı ki beni? Yerden destek alıp yavaşça ayağa kalktım. Yağmura inat paytak paytak yürümeye devam ettim. Arkama döndüğümde bir ışık gördüm ve yavaş yavaş gözlerim kapandı.
ARAS'IN AĞZINDAN
Telefonumun titremsiyle elime aldım. İsmi görmemle sırıttım. Bi andan elim direksiyondayken diğer yandan gelen mesajı okumaya çalışıyordum.
Gönderen: Selin
Beklemedeyim.Mesajı okumamla daha çok sırıttım. Bekle bakalım. O sırada arkadan hızla gelen bir arabayı farkedip daha da hızlandım. Bu yarış benim için çok önemliydi. Gaza iyice yüklendim. Fakat önüme bir kız çıktı. Kızın çıkması için defalarca kornaya bastım.
Ya bu kızın yarış pistinde ne işi var? Kızın çıkmayacağını anladığımda frene basmak için elimi uzattım. Fakat çok geç kaldım. Kız yere serildi. Kıza bakmak için arabadan aşağı indim. Gözleri kapanmıştı. Saçları güneş gibi sarı ve parlaktı. 17- 18 yaşında anca vardır. Ben ne yaptım? Hemen kucağıma alıp arabaya bindirdim. Hastaneye yetiştirmem gerekiyor ama yarış ne olacaktı? Bu benim için çok önemliydi ama kızı götürmezsemde katil olucam. Yapacak bir şey yok. Bu yarış benim için bitti. Offff. Bu kız nerden çıktı ya? Neyse. Bir kaç salise sonra hastaneye doğru sürmeye başladım. Bir ses duyuldu." Aras yarıştan çekiliyor." Bu sesi duyduğumda daha çok sinirlenip direksiyona vurdum. Hastaneye vardığımda kızı kucağıma alıp acile götürdüm. Hemen ameliyathaneye aldılar. Bende çaresiz kapıda beklemeye başladım.
***
" Aras bey uyanın." diyen görevlinin sesiyle uyandım. Gözlerimi ovalayıp boş boş görevliye baktım." Ne oldu? Söyle." dedim.
"Babanız telefonda." deyip telefonu bana uzattı. Elinden aldım telefonu." Söyle baba." dedim.
"Oğlum sen ne yaptın?" diye sordu. Kazayı mı duydu yoksa yarışı mı diye düşünmeye başladım." Ne yaptım baba?" diye aynı soruyu ona yönelttim. Babamı severdim iyi adamdır.
"Yarışı diyorum. Sen nasıl iddaya Selin'i koyup yarıştan çekilirsin? Yarıştan çekilmenide geçtim. İddaya nasıl sözlünü koyarsın. Ya bunu Selin duyarsa hiç düşündün mü? Yarışı da kaybettin ne olacak şimdi. Selin'i Bora'ya mı verceksin?" dediğinde yüzüm biraz daha düştü.
"Baba.. Ben... Birine çarptım. Ondan dolayı yarışı bıraktım şimdi hastanedeyim. Öyle bir idda koymamın nedeni de Bora çok üstüme geldi baba." cümlem bittiğinde telefonu yüzüme kapattı.
Demekki çok sinirlendi. Haklıda ben Selin'i bu iddiaya nasıl koyarım. O sinirle duvara yumruk atıp kafamı yana çevirdim. Uzakta Selin'i gördüm. Ağlıyordu. Demekki o da herşeyi öğrenmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz
Teen FictionBir kaza... Hayatımı değiştiren bir kaza. Yeni hayatıma attığım ilk adımdı belki de bu kaza. Tanımadığım bir kişiyi içime çekiyordum yavaş yavaş. Uzaklaşmaya çalıştıkça kendimi onun yanıda buluyordum.