Multi Media : Bora / Aras / Beyaz
Selin bana doğru yaklaşıyordu. Yanıma iyice yakınlaşınca kollarını belime sarıp yüzüme baktı. Ellerini saçımda gezdirdi. Yok iddayı öğrenseydi şuan tokat atıyor olurdu. Niye ağlıyordu peki bu kız şimdi. Yanağıma uzanıp öpecektiki suratımı yana doğru çevirdim.
Şuan Selin'e neden böyle soğuk davranıyorum bende bilmiyordum. İçimden böyle davranmak geliyordu nedense. Selin'e boş boş baktım. Belkide olayın şokuna girmiştim. Saçlarımı yana savurup." Söyle Selin ne oldu bakalım?" diye sordum.
O da benim böyle davranmamım şokunu yaşıyordu herhalde. Saçlarını kulağının arkasına aldı. Boş boş baktı o da benim gibi. Verdiğim tepkiye üzüldüğü ve şaşırdığı belliydi.
"Hiç bir şey. Kaza yaptığını öğrendimde ondan geldim." dedi başını öne eğik. Elimle çenesini tutup başını kaldırdım. Onu böyle görünce kötü olmuştum. Pişman oldum davranışlarımdan.
"Bak Selin biraz önce olanlar için üzgünüm. Kendimde değilim. Anla beni olayın şokundayım." deyip saçını öptüm."Hadi bakalım sözlüne destek ol bu zor gününde." deyip kocaman gülümsedim. O benim her şeyim olmuştu.
"Tamam o zaman. Hadi bakalım önce kantine gidelim. Bir şeyler ye acıkmışsındır." deyip gülümsedi.
"Olur canım." deyip elini tuttum. Sonra birlikte kantine doğru yürüme başladık. İkimizde birer tost yiyip bir bardak çay içtik. Yukarı çarptığım kızın yanına doğru çıktık. Umarım ona bir şey olmamıştır.
O kata çıktığımızda yanımıza doktor geldi." Aras Bey kız uyandı. Görebilirsiniz." dedi. Doktor gittikten sonra Selin'e döndüm." Canım ben bi kıza bakıyım." deyip saçlarını okşadım. Avcumu önce yanağına koyup sonra öptü." Git canım." dedi.
Odaya girdim. Kız boş gözlerle tavanı izliyordu. Beni farketmeyince kendimi farkettirmek için elimi havaya kaldırıp." selam." dedim. Beni görünce tip tip baktı." Bana çarpan pislik sen misin?" dedi.
"Evet ama kızlar pislik olduğumu düşünmüyor." deyip başımı yere eğip güldüm.
"Bide gülüyorsun. Ya bana bir şey olsaydı. O aracı biraz daha yavaş süremiyor musun?"
Sinirden gülüp ters ters kıza baktım.
"Ya yarış pistinde olan sensin. Senin yüzünden hayatımın yarışını kaybettim. Senin yüzünden her şeyimi kaybedebilirim. Hala nasıl böyle konuşabiliyorsun? Kızım sen iyileş varya sana bu hayatı zindan edeceğim." diye mırıldandım.
"Benim hayatım zaten zindan olmuş. Ondan yapçağın şeyler benim hayatımı pek etkilemez. Bay pislik." deyip boş boş baktı.
" Ben gidiyorum. Senin yüzünden kaybedebileceğim sözlümün yanına. Bayan oyunbozan." deyip tip tip baktım. Tam odadan çıkacakken durdum." İsmin ne senin?"
"Beyaz. Peki ya senin?" Bu kez aynı soruyu o bana yöneltti.
"Sen beni Bay pislik olarak bil." deyip çıktım.
Selinin yanına doğru ilerledim. Yanıma gelip sıkıca sarıldı. "Aşkım doktorla konuştum kızın bir şeyi yokmuş. Hadi gidelim."
"Doktorla konuşmak sana mı düştü Selin? Sen gidebilirsin ben kız taburcu olana kadar burda kalıcağım." dedim.
" Tamam. Sen niye bana böyle davranıyorsun Aras."
Bunu bende bilmiyorum ki. Beyaz'ın yanına ne zaman gitsem Selin'e böyle davranıyorum. " Çok özür dilerim. Bu aralar sinirlerim bozuk." dedim.
Kafamı duvara yaslayıp bugünü düşündüm. Kızı düşündüm ve tuhaf bir şekilde gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz
Teen FictionBir kaza... Hayatımı değiştiren bir kaza. Yeni hayatıma attığım ilk adımdı belki de bu kaza. Tanımadığım bir kişiyi içime çekiyordum yavaş yavaş. Uzaklaşmaya çalıştıkça kendimi onun yanıda buluyordum.