Sokszor vissza gondolok arra, hogy milyen jó is volna ha vissza mennénk Berlinbe, de nem teszük. 😔 Az egész úgy kezdödött, hogy anyum és apum meg beszélték,hogy a saját céget innen Romániából is tudják vezetni. Egy nap vacsora közben apukám így szolalt meg.
-Apollonia el fogunk költözni édesanyád szülövárosába.
Hát komolyan mondom még az étvágyam is el ment.
-Hogy mi?. Itt hagyni a barátokat, rokonokat?. Kérdeztem nagy ijedve.
-Igen. Édesanyáddal döntöttünk ìgy.
-Pffuu. S mikor indulnánk?.
-Már a jövő héten. Meg vettem a repülő jegyeket. Így gondolkozz azon, hogy mit is hozol magaddal.
- De... de a.. barátom?!. Nem hagyom itt.
-Muszály lesz. Vagy jön ő is ha a szülei meg engedik.
Azonnal a telefonom után futtam és tárcsáztam Kaint.
**be cseng** 📱
-Szia Édesem.
-Szia!. Át tudnál jönni hozzám?!. Egy nagyon fontoss dolgott kellene közöljek veled és mivel nem telefon téma így személyesen akarom el mondani.!
-Persze, hogy át megyek. Nálad aluhatok?.
-Persze. Hozzd a sulis cuccaid!.
-Rendbe. Puszi.
-Puszii.
**beszélgetés vége**
20 perc elteltével már nálam is volt.
-Csokolom!. Szia Édesem.
Csak köszönés hangzott a hátérbe. Felmentünk a szobámba és rá kérdezett a dologra.
-Miről is van szó ami nem telefon téma?.
-Szoval az van, hogy... anyumék úgy döntöttek..., hogy... el költözünk anyu szülővárosába.
-Tessék?. És csak így itt akarsz hagyni másfél év után?.
-Nem nem arról van szó. Épp ezért hivtalak átt.
-Akko?!. Mondjad!.
-Arra gondoltam, hogy jöhetnél te is velünk. Persze ha bele egyezzel és a magyar nyelvet meg kell tanuljuk. 😱
-Persze, hogy megyek veled. Holnap édesanyámmal meg is beszélem. Tudod érted bármit!.
-Köszönöm. Jövő héten már indulnánk is.
-Már jövő héten.?
-Igen.
-Rendben. Akkor most át megyünk hozzám és meg beszéljük a szüleimmel.
-Oke.
Fel öltöztünk és el indultunk. Út közben arról beszéltünk, hogy hogyan foglyuk meg tanúlni a magyar nyelvet. :/ Mikor ott voltunk az ajtója elött szorossan át öleltem és a fülibe sugtam hogy
-Szeretlek és nem akarlak el veszteni!!.
-Én is szeretlek és én se akarlak.! Ez a válasz hangzott vissza.
Mikor be értünk a házba az édedsanyával le ültünk beszélni.
- Van egy baj. Anyuékkal költöznénk. És szeretném ha Kain is jönne.!
-Ezt az apukájával meg kell beszéljük. Ez a válasz hangzott el.
-Jövő héten repülövel indulnánk.
-Okés. Még ma este át beszéljük akkor.
Végül még egy cseppett beszéltünk s vissza mentünk hozzánk. Le feküdtünk mert késő volt már. Be tettünk egy filmet és mind ketten bele aludtunk majd. 😊 Reggel arra keltünk, hogy a telefonom nem költ hanem riaszt. 😂 Felöltöztünk, reggeliztünk és el indultunk suliba. Mivel késésbe voltunk így taxival mentünk. Suli után át mentünk hozzá, hogy lásuk mire is döntöttek a szülei.
-Be mentünk a lakásba és le ültünk az asztalhoz.