bir insan bin kez aşık olur bir kez sever binkez mutlu olur ama bir kez huzur dolar bir kez gerçekten sever ben bir kez aşık oldum bir kez sevdim bir kez mutlu oldum bir kez huzur doldum ben onu öyle çok seviyordum kikendimden çok herşeyden herkesten çok seviyorum canım pahasına da olsa seviyordum hani derler ya bir kişi seni rezilde yapar vezirde die benim gözüm ikisindede yoktu ama ben vezir olmuştum her ne pahasına da olsa seviyordum ölümüne mezara kadar 💖 bu kalp onun için atacaktı bir ömür benim olacaktı o hayatımın tek gercegi bana tek huzur vereni oydu bu hayattaki tek sebebim tek mutluluğum oydu onun için yaşamaya başlamıştım onun için nefes alıyor onun için atıyordu bu küçücük kalbim ..!
15 gün belki herkese göre kısa bı zamandı ama bana uzun bir zaman hatta çok uzun bı zamandı bu zaman benim hayata donmeme yeniden yaşamama sebep olmuştu benim hayatıma iyiki girmişti iyiki bana huzur mutluluk sevgi getirmişti ben şunu anladım ki bu 15 gün bana herşeyimi geri getirmişti ben onsuz onun kokusu saç telleri olmadan yasayamazdim artık benim hayalimde hayatımda oydu herşey oydu herşey ..!
onu ne kadar sevdigimede gelince ben onu bir damla su kadar seviyordum gelecekteki hayallerime onu katacak kadar aynı yastıkta Bir ömür benle yaşayana kadar binlerce kez "şeni bişşüyü şeviyoyum hemde bişşüyü" dicem gelecegime mutluluk katan kişi hayatıma tekrar tekrar hoş geldin hiç bı korkun olmasın seni hep bu kadar seveceğim ve elimden geldiğince uzmemeye çalışacağım 💖💗💙💚💛💜💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk
Randomİnsan sevdiği kişiyi çok özler bana hikaye okumayı ve uzun yazı yazdırmayı sevdiren @MELİSSİMAY51 teşekkürler