Kelimeleri sen yazardin böyle ..
Gittin mı gerçekten başka şehre kokunu hayalini alıp gittin mı aceba bu şehirden ?
Beni yine bu anlamsız 3 kuruşluk dünyada yalnizmi bıraktın ..?
O pencereye çıkmayacak misin sen artık ozlemimle yanacakmi içim hiç bişey bilmiyorum ama bildiğim ve okuduğum tek şey var sen senin bana canım diye attığın mesajlar seni seviyorum lar sana asigimlar bana gönderdiğin o mesaj lar var sadece özlemek herşeyden güçlü gelmeye başladı yıkılmaya başladım bunları okurmusun bilmem ama ben bunları o yerden yazıyorum o pencerenin altından yazıyorum aslında haykırmak geliyor içimden 'melisaaaa melisammmm seni çok seviyorum' diye ama yapamıyorum bir şey deli gibi engel oluyor bana kapatıyor ağzımı sakın yapma lan serseri dercesine kapatıyor seni hayatıma silinmeyecek bir kalemle yazdım kalbimin en derin noktasında kaldın cikaramiyorum silemiyorum bana hayatta ızdırap ta cektirsen sen yine benim kalbimin prensesi papatyası sın girdin kalbime bir kez ne cikarasim geliyor ne silesim asla versiklerimi geri isteme pasında dehlm istememde attinmi saklıyor musun onu bile bilmiyorum senden bana hiç bir şey yok sadece o mesajlar var geriye kalan ve 27 resim 2 video melisam seni çok özledim uzakta da olsan nolursun bı kez bile olsa sesini duyayım nolursun bak resimlerin bile yetmiyor artık herşey sende başladı seven sevdiğine 1 şans daha verir nolur bee nolur 1 kez daha deneyelim seni ömrüm sonuna kadar seveceğim sana söz veriyorum ..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk
Randomİnsan sevdiği kişiyi çok özler bana hikaye okumayı ve uzun yazı yazdırmayı sevdiren @MELİSSİMAY51 teşekkürler