2. leden/pondělí

2 0 0
                                    

Ráno jsem se rozhodla že na toho kluka nachvíli zapomenu (i když to moc nešlo) a urovnám si to s mámou vztala jsem ještě před budíkem a přichystala jsem pro mamku snídani ani nevím co všechno tam bylo, ale nejspíš asi nějaké müsli ,čaj ,jablko atd. Měla jsem asi ješte 10 minut než máma vstane tak sem se mezitím oblékla a nalýčila se. Do školy se moc výrazně nelýčím jen takoví ty základy jako třeba řasenka , matná rtěnka se třpytem ,nevýrazné linky ,makeup a tvářenku. Zní to složitě ale bylo to vlastně jednoduchý. Pak mámě začal zvonit budík moc se jí vstávat nechtělo a nakonec zase usla tak jsem ji nechala spát stejně měla v práci volno tak proč ji budit. Tak jsem si vyčistila zuby , připravila svačinu a takové ty ranní povinnosti. Pak nastal čas jít do školy doufala jsem že ta snídaně nevychladne a že pochopí že mě to mrzí. Mířila jsem do školy a cestou jsem pořád myslela na toho kluka vzpomínala jsem si jestli jsem ho někde nepotkala ,zdálo se mi že ano. Cesta uplynula neskutečnou rychlostí. Škola zase strašně pomalu,ale u mě je to poprvé vím že to je divné. Škola mne totiž baví neříkám že jsem úplně šprt,ale řekněme že se umím učit. No úplná definice mého vztahu se školou se nedá popsat ale tím se zabývat nebudu. Ze školy domu jsem přemýšlela (překvapivě) o tom klukovy. Kéž bych ho potkala. Kéž bych věděla jak se jmenuje. Ale já o něm nic nevěděla jen jak vypadá ale to mi moc nepomohlo. Když jsem dorazila domů pohodila znova tašku po chodbě a zula si boty přišla jsem do pokoje a rovnou si lehla do postele uz mi bylo jedno že jsem ve školním oblečení a nalýčená. Prostě jsem si lehla a přemýšlela chvíli o mámě, chvíli o tom klukovi, chvíli o škole atd. Pořád jsem doufala v osud a ve štěstí ale zatím mě potkala jenom karma. 

Takže doufám že se vám další část líbila chvíli jsem přestala psat ale to se změní nebojte. Předem se omlouvám za chyby ale vždy to všechno plácám tak narychlo a zrovna jsem si tak uvědomovala tu knížku a nejspíš ji přejmenuju takže si ji kdyžtak aktualizujte a pěknej den 😊😊

Název této knížky se nyní jmenuje : Tajemství Osudu 

Jmenuje se to tak podle části která přijde ke konci ale nechci nic prozrazovat ale reknu vám že se to zvrhne 😎😎(nemyslim to uchylně)

Tajemství Osudu 🙈🙉🙊Kde žijí příběhy. Začni objevovat