Hledání

8 0 0
                                    

Hned jak jsem vystoupila z autobusu běžela jsem sprintem domů. Asi po pěti minutách jsem doběhla domů pohodila jsem v chodbě tašku a zula si boty. Převlékla jsem se do domácího oblečení , odlíčila se, aktualizovala stav na fb a sedla si k počítači abych našla profil toho kluka než se vrátí mamka a zjistí že jsem na počítači kterej mám mimochodem zakázanej a taky než zjistí že nemám ještě hotový úkoly. Asi po dvou hodinách pátrání jsem ho nenašla. Dál hledat už nebylo možné , protože mamka by se měla vrátit  každou chvíli. Tak jsem si mezitím udělala ty úkoly taky jsem se vrhla na učení protože bylo období prověrek a nechci dostat tentokrát ani jednu dvojku na vysvědčení ale s tou mojí gramatikou je to asi jasný že ta čeština zase bude na dvojku a matika o tý snad ani nemusim mluvit prostě hrůza. Zrovna jsem si připravovala věci a mamka vlítla do pokoje. Strašně jsem se lekla a máma začala řvát: Jako kde si byla!!!! Já s naprosto udivenym a vystrašenym  výrazem odpověděla: Nooo přece venku vždyť jsem ti to říkala. A mamka chvíli na to:  No řekla si že půjdeš ven , ale já ti řekla že máš být v šest doma že máš od sedmi trénink a poďívej se kolik je!!!! Já jsem se podívala na hodiny co viseli na stěne hned vedle mě a řekla jsem půl desátý. A hned jsem ještě dodala: Já jsem ale přišla dřív. A máma: No ale ne v šest!!!!! Když jsem si to tak počítala v hlavě zjistila jsem že jsem přišla nějak kolem osmí. Máma se sklopenou hlavou a vyčítavím pohledem odešla se slovama jsem z tebe zklamaná.  

Hned po tom co odešla jsem si zavřela v pokoji dveře a už jsem do večera nevylezla šla jsem si lehnout a čekala na nový den. Máma na mě byla tak naštvaná že mě ani nepřišla zkontrolovat jestli spím.

Takže doufám že se vám další část líbila budu ráda když pro mne budete hlasovat a taky pokud máte nějaké otázky nestyďte se je napsat do komentáře. Když tak si skuste tipnout jak by to mohlo pokračovat. Tak zatím pa. 🙈🙉🙊  😊😊😊

Tajemství Osudu 🙈🙉🙊Kde žijí příběhy. Začni objevovat