•~~1. BÖLÜM ~~•

26 6 5
                                    

Merhaba okur severler. Kitabımı elimden geldince uzun yazmaya özen gösterdim. Telefondan yazıyorum yazım hatalarım olursa kusura bakmayın sizden vote ve yorumlar istiyorum. Emeğe saygı diyelim :)

★İYİ OKUMALAR★


Duru KESKİN' in ağızından

Yine o alarmın delirtici sesiyle uyandım . Bu gün çok işim vardı yeni bi şehre taşınmıştım .
Amcam böyle istemişti . Bu şehirde daha mutlu olacağımı söylemişti. Bende kabul ettim. Mecburdum annemin ölümünden sonra çökmüştüm. Peki şimdi nasılım? Çok mu iyiydim yada çok mu kötü?

Kafamdaki soruları atıp banyoda rutin işlerimi halledip odama geçtim annemin ölümü bana çok koymuştu . Ama o ölüm dodyasını donatacak tek kişi bendim. Neyse odama geçip siyah kot şort  üstünede beyaz bi büstiyer giydim dışarı sıcaktı. Üstüme salaş bi soluk yeşil ince bi  yarım kollu hırka giyip kahve tonları bi makyaj yapıp salona geçtim . Valizim dünden hazırdı. İzmire geri dönüyodum. Korkularımla baştan yüzleşecektim .

Ezgiyi aradım annem mezarda huzurla uyuyordu . 3 hafta olmuştu ben hâla çökük olsamda makyajla kapatıyordum yüzümü. Ezgi benim en iyi izmirdeki arkadaşımdı. Böyle görürse çok üzülürdü . Bugün izmire yeni evime gidiyordum.

Ateş SİHAH 'ın ağazından

Okulun önünde durdum . Havalı bir şekilde arabadan indim mertle . Merte baktığımda  mert çoktan havaya girmişti  . Saçlarımı düzeltikten sonra okula girdik . Herkes bize bakıyordu tabi ünlü iş adamının oğlu olmak kolay deyil . Müdürün odasına girdik  . Beni görünce ayaklarını masadan indirip saygıyla ceketini düzelti .
"Hoşgeldiniz "

"Hoşbulduk ali bey " dedik mertle. Keltoş elinde iki anahtarı uzattı bize " kıyafetleriniz yarına kadar gelir . Sınıfınız 12 /D  4.kata çıkın sağdaki üçüncü  kapı (yazar kendi okulunu tanıtıyo :) )

Koridora çıktıgımızda mert sırıtmaya başladı  " ateş o adam kelteştu bide boyu küçük viçdigin kafasında kendimi gördüm " diyince ilimizde gülmeye başladık . Koridorda kimse yotu derse girmişler belliki.

Sonunda 4. Katta geşdik . 12/ D  görünce mert  kapıyı çalıp girdi . ( zenginler ama saygı yani )  

Sınıfa girdigimizde herkes bize bakıyordu mertle beni yiyolardı kızlar ama hiç birine taviz vermeden hocaya döndük . "Merhaba hocam " dedi mert ben ama bişey demedim . Hoca bana bakıp "  sende hoşgeldin evladım " dedi. " hoşbuldum " dedim . " Öncelikle  ben tarih öğretmeniniz olarak adım nilgün derste konuşma,dersi dinlemeyip  başka şeyle uraşma ,telefon yok kim olursanız olun siz öğrencisiniz bunu unutmayın. Tanıt kendini oglum

" Ben mert gündüz  tekin kolejinden geliyorum" nilgün hoca bana baktı 

" ben ateş siyah tekin kolejinden geliyorum burasıda babamın koleji" dedim

hoca oturun dedi arkada ki sıralara baktım  birisi boştu mert bi kızın yanına giderken kolundan çekip arka sıraya oturduk . Ders devam ediyodu . Ben telefonla oynarken mert dersi dinleyip not alıyodu inek . Saçına kalem soktum ama haberi  yoktu bonus kafa . Sıraya kağıt top atıldı çevreye baktığımda  çakma sarışın sütük bikız bana bakmış göz kırptı . Kağıdı açtım içindeki yazıya mertte baktı . Mert bi bana bi kağıda baktı kağıtta

ATEŞ GİBİSİN ADIN GİBİ SENİNLE BİRLİKTE OLMAK İSYİYORUM ♥♡♥♡》

Kağıdı kız bana bakarken yırtıp attım bu ne be kız bildigin altıma girmek için can atıyo. Önümdeki kızı dürttüm biraz inek gibi aynı mert  . Kız döndü arkasın " ne " dedi
" bişiy sorcam şu çakma sarı saçlı sürtükmü " dedim ve eline  kızın bana verdigi kagıdı vererek kız okudugu an gözlerini açtı ve bana baktı . Kız ."bak sakın konuşma onunla okuldaki nerdeyse herkesle yattı o yüzden peline asla istedigini verme . He bu arada ben ezgi " " bende mert"  dedi " ateş " deyip ikimizlede elsıkıştı ve önüne döndü .

===========================
Medhaba okur severler vote ve yorumlarınızı bekliyorum . 
===========================♡♥♥sizleri seviyorum♡♥♥

BOŞ DOSYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin