"Her neslin buluşlarının yanlış olduğu, bir sonraki neslin teknolojisiyle açıklandı."
"Bir delinin hayalleri."
♥ Dan Brown - Kayıp Sembol
♦♦♦
Detaylı bilgi;
Tanıtım Kısmı:
"Neotik Bilim, Antik Gizemler, Masonik Şifreler ve Saklı Kalan Gerçekler...
Dan Brown; Dan Vinci Şifresi, Melekler ve Şeytanlar' dan sonra Kayıp Sembol' de insanlığın yüzyıllardır beklediği bir gerçeğin peşinde...
Harvard Simgebilim Profesörü Robert Langdon, Kongre Binası' nda konferans vermesi için yakın bir arkadaşından davet alır. Ancak, Washington' a varır varmaz oldukça garip bir durumla karşı karşıya kalan profesör, kendini korkunç bir oyunun ortasında bulur.Kongre Binası' na bırakılmış olan bir sembolün -yakın arkadaşı Peter Solomon' un kesik eli- varlığını haber veren bir telefon, Langdon' ı hiç de yabancısı olmadığı bir dünyaya davet etmektedir.
Antik çağlarda kullanılan bu sembolik çağrı, daveti alan kişiyi ezoterik bilgeliğin hüküm sürdüğü, çok eskilerde kalmış kayıp bir dünyaya sürükleyecektir.
Sonu belli olmayan bir mistik daveti arkadaşı için kabul eden Langdon, bir anda masonik sırların, saklı kalmış tarihin ve o güne dek görmediği yerlerin gizli dünyasında inanılmaz bir gerçekle yüzleşmek zorunda kalır.
Artık cevaplaması gereken sorular vardır:
İnsanlığın Altın Çağı, açıklamaması gereken bir kapının aralığından sırlarıyla birlikte yok mu olacak, yoksa hikmetin ışığında tüm soruların cevaplarımı bulunacaktır?..."
Sayfa Sayısı:
527
Fiyat:
20 TL - 25 TL arası.
Altın Kitapları Yayınları.
Yazar yorumu:
Öncelikle hayatının durgunh olduğunu düşünen ve aksiyon ihtiyacını kitaplardan gidermeye çalışan insan taneleri için şiddetle öneriyorum. Akıl almaz bir mantık ve entrika kullanılmış. Yani benim ölsem aklıma gelmeyecek şeyler var. Her sayfasında ayrı bir şaşkınlık gizli.
Eğer hep aşk romanları okuyorsanız bu kitabı okumayın gibi bir şey diyemem. Bu kitap benim okuduğum ilk aksiyon-gerilim ağırlıklı kitap ve Ba-yıl-dım!
Okudukça yazara daha fazla aşık olacaksınız.
Ayrıca söylemeden geçmek olmaz:
Kitabın üçüncü sayfasında kitapta geçen pek çok şeyin gerçek olduğuna dair bir "GERÇEKLER" bölümü yer alıyor.
"Bu romandaki tüm törenler, sanat eserleri ve anıtlar gerçektir."
"Bu romanda ismi geçen tüm organizasyonlar gerçekte mevcuttur."
Yukarıdaki cümleler de bahsettiğim bölümden ufak birer alıntıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♣ Kitap Kesitleri ve Tavsiyeleri. ♣
Non-Fiction♥♥♥ Okumak istediğin veya isteyeceğin kitap hakkında edinmek istediğin kapsamlı bilgi için doğru adrestesin. Öneriler, tavsiyeler, görüşler... ♥♥♥