"Odunlar cuma günü sabah mı burada olacak?" diye sordum Connor' a. "Yoksa öğleden sonra mı? Detayları belirlemek istedim. İtfaiye şefini ayarlamam gerek. Böylece yapılacaklar listemdeki her şeyi yapmış olacağım."
Connor güldü. Ama benim bu tür işlerle uğraşırken ne kadar zaman ve emek harcadığımı anladığını göstermek için bir gülüş değildi bu. Daha çok, sanki bir fıkra anlatmışım gibi güldü. "Beni onaylanmış sayabilirsin, LCV listesinde ya da her neyse işte."
Ardından topu sevis atmak için havaya fırlattı. Ama sinirlendiğimi görmüş olmalı ki topa vurmadı, eliyle yakaladı. "Cidden, Sterling. Söz veriyorum. Odunlar ilk ders başlamadan gelmiş olacak."
"Ahbap" dedi Mike, yalancıktan bir fısıltıyla. "Natalie senin odunu istiyor."
♥ Siobhan Vivian - Ben Senin Bildiğin Kızlardan Değilim
♦♦♦
Detaylı Bilgi:
Tanıtım Kısmı:
"Hayat seçimlerden ibarettir...Ve Natalie Sterling doğru seçimler yapmaktan gurur duyuyordu. Lisedeki aptal erkek nüfusundan uzak duruyordu, her zaman onur listesinin ilk sıralarındaydı ve her zaman öğrenci konseyi başkanı olmaya hazırdı.
Oysa mantıklı ve güçlü olmak kolay değildi.Özellikle en yakın arkadaşı Autumn ile kavga edip yalnız kaldığında ve sürekli aşağıladığı okulun futbol takımından bir çocuğa gönlünü kaptırdığında...
Tabi bir de eskiden bakıcılığını yaptığı Spencer vardı. Natalie onu seviyordu; ama o hoppa bir kız gibi davranarak sürekli sinirlerini bozuyordu.
Natalie için iyiyle kötü arasındaki çizgi bulanıklaşıyor. Bu sınırı aşmak felaketle de sonuçlanabilir, hayatında yaptığı en doğru seçim de olabilir.
Sayfa Sayısı:
298
Fiyat:
15 TLSonsuz Kitap Yayınları.
Kitap hakkında yapılan yorumlar:
"Mükemmel bir yazın... Bu kitap okunmalı!" -Kirkus Rewiews"Ben Senin Bildiğin Kızlardan Değilim bağımsızlıklarını kazanmaları ve birey olmanın verdiği zorunluğun üstesinden gelmek için gençlere cesaret veriyor." -Pittsburgh Post Gazette
Yazar Yorumu:
Kitaba başlarken büyük bir önyargım vardı fakat okuduktan sonra bunu yaptığıma pişman oldum. Kitap akıcı ve muhteşem bir olay örgüsüne sahip olmasını yanında okuyucuya pek çok ders veriyor. Dostluk, aşk, inek olmak ve ya olmamak ya da bunun gibi pek çok şey... Her şey var.
Ve şunu söylemeliyim ki bu lise hiç derse girilmeyen, her şeyin serbest olduğu ve ya bu tür klişelerden oluşan bir lise değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♣ Kitap Kesitleri ve Tavsiyeleri. ♣
Kurgu Olmayan♥♥♥ Okumak istediğin veya isteyeceğin kitap hakkında edinmek istediğin kapsamlı bilgi için doğru adrestesin. Öneriler, tavsiyeler, görüşler... ♥♥♥