Cafeterya

29 2 0
                                    

Cafe'gidiyorum. Müşteriler geliyor. İşimi yapıyorum ve bir müşteri beni yanına çağırıyor. Yanına gidiyorum ve "Sesiniz çok güzeldi dün akşam sizi dinledik. Acaba nerede eğitim aldığınızı öğrenebilir miyim? Benim kızımda sizin gibi şarkı söylemek istiyor."diyor ben mutluluğumdan çığlık atmamak için kendimi zor tutuyorum." Öncelikle çok teşekkür ederim fakat ben daha önceden hiç ses eğitimi almadım . Ancak kızınıza bir tavsiye verebilirim tek yapması gereken şey kendisine güvenmek ve kimseyi aldırış etmemek bunları uyguladığında kendisini keşfedebilir. Bir de asla pes etmesin hayallerinin peşinden koşsun."diyorum "Ahh kızım çok teşekkür ederim. Sen...sen çok iyi yürekli bir kızsın." Teşekkür ederim efendim . Eğer başka bir arzunuz yoksa yapmam gereken işlerim var." "Tabii ki gidebilirsin diyor kadın." Gülümseyerek mutfağa geçiyorum. Mutluluktan uçmak üzereyim. Birkaç saat sonra abimde Cafe'ye geliyor ." Naber nasıl gidiyor Cafe?" "İyi gidiyor abim." "İhtiyaç var mı?"diye soruyor." Yardım etsen iyi olur.Bak şu tabak 3 numaraya şu ise 8 numaraya gidicek"diyorum elimdeki tabakları veriyorum. Cafe'ye bir kadın geliyor."Pardon bir su alabilir miyim?"diyor"Hemen suyu uzatıyorum."Birşey daha sorucaktım .Burda yakında hiç alış-veriş merkezi var mı?"diye soruyor ."Üzgünüm ama hiç bir bilgim yok."diyorum" Ne demek bilmiyorum. Burasın ne biçim bir yer böyle .İşinize gelmediği için bilmiyorsunuz öyle değil mi?"diyor."Tabii ki öyle değil.Bakın hanımefendi dediğim gibi bilmiyorum. Ben burda sadece yaz tatilinde geliyorum. Alış-veriş merkezi olup olmadığını bilmiyorum. "Abim sesimizi duyar duymaz yanımıza geliyor."Buyrun hanımefendi problem nedir?diyor. Tam da o sırada Edward geliyor."Anne!anne!"diye yanımıza geliyor.Yoksa o kadın Edward'ın annesi mi?Kadın bu sefer abime bağırmaya başlıyor."Alış-veriş merkezi var mı? Yok mu? Nasıl bilmezsiniz?" Edward araya giriyor."Anneciğim sen gel benimle ben biliyorum "diyor. Edward annesini Cafe 'den çıkarmaya çalışıyor. Kadın çıkarken "Sizi şikâyet edicem."diye bağırmaya devam ediyor. Yaklaşık olarak üç saat sonra Edward geliyor."Annem için kusura bakmayın. Annem çok hassas birisidir de işte anlamışsınızdır." "Edward önemli değil seni anlıyorum. "diyorum. Abimde "önemli değil kardeşim"diyor Edward "O zaman ben gideyim annem şimdi merak eder. Görüşmek üzere kolay gelsin."diyor abimle ikimiz"teşekkürler görüşmek üzere."diyoruz.

Hayallerimin Peşinden Koşma Zamanı!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin