Azon az éjjelen Martin Marsh volt a kapitány a gépen, ami Lutonból érkezett Budapestre. A gép már leszálláshoz készülődött, mikor a kapitány valami nagyon furcsát vett észre. Elsőre az tűnt fel számára, hogy az eddig éjszakai tiszta égbolt hirtelen eltűnt, s mint egy hatalmas, kiömlött sűrített tejként, valami kulimász ereszkedett a gép elé. Nézett jobbra, nézett balra, de amit látta a másodpilótával, azt nem hitték el. De nemcsak ők lepődtek meg, hanem az utasok is.
Lőttek. Valaki lőtt. Valahonnan, valamit. A kapitány rakétának titulálta. Az első lövés alulról érkezett, s megremegtette az egész gépet, majd ezzel egyidőben a jobb oldalról egy vörös fény, balról zöld fény volt látható, melyek szinte egészbe kebelezték be az utasszállítót. A kapitány igyekezett az irányítótoronnyal felvenni a kapcsolatot, de csak búgó hang volt hallható a rádióból. Legalábbis ők úgy hitték. A másik pillanatban a két pilóta felüvöltött. Megdermedve néztek előre a másodpilótával. Amit látni véltek felülmúlta a képzeletüket De nemcsak ő üvöltöttek fel, hanem az utasok is. A pilótafülke előtt egy hatalmas repülőcsészealj lebegett. A gép megbillent és zuhanni kezdett. Míg a gép zuhant, az irányítótoronyban, egy igen erős, de nem azonosítható zavaró forrás a rádiót, a radart működő képtelenné tette. Miután a zavar megszűnt, akkor vették észre, hogy az egyik gép eltűnt a radarról. Egy gépnek, melynek már rég le kellett volna szállnia.
Lakossági bejelentés alapján-Pesten kívül találtak rá a roncsokra. De a roncsokon mást nem találtak. A személyzet és az utasok szó szoros értelemben köddé váltak. November 10-én a hatóságok nyilvánosságra hozták, hogy rejtélyes módon lezuhant egy gép és az utasok a személyzettel együtt elpárologtak, s valami rejtélyes forrás megzavarta aznap a forgalmazást.
A lakosság sopánkodott egy gép lezuhanásán, de nevettek a hatóságok nyilatkozatán. Nem is sejtették, hogy hamarosan futniuk kell az életükért.
Bianka álmodott. Mostanában egyre gyakrabban álmodta magát vissza a gyermekkorába. A baleset éjjelén az igazak álmát aludta, és nem is sejtette, milyen időjárás tombol odakint és, mi vár rá a felébredése után.
Bianka gyermekkorában még voltak igazi telek. Mínuszok voltak, és nagy pelyhekben hullott a hó. Hatalmasokat lehetett szánkózni, és a Duna jegén nagyokat korcsolyázni, és nap végén kipirosodott arccal hazamenni. Szenteste napján is hullott a hó. Madárfüttyel, nyíló virágokkal és csodás illatokkal köszöntött be a tavasz, fák virágoztak, méhecskék zümmögtek virágról virágra. Mert akkor még volt igazi tavasz, még voltak évszakok, nem úgy, mint most. December közelettével, mindig érezhető a Nap meleg, kora tavaszias idő köszönt ránk, lengén öltözve flangálunk az utcán. Nem szabályos dolog ez. Majd márciusban mínuszok és nagy havazás vár ránk. Jönnek a divatos kifejezéssel: Globális felmelegedés. Minden eltűnik. Kipusztul, az állatvilága Föld elsivatagosodik, olvad a jégtakaró, városokat önt el a víz, és pusztító viharok tombolnak világ szerte. Majd eljön a nap, mikor az ember önmagát pusztítja el.
Az ő gyermekkorában nem kellett semmitől és senkitől sem félni. Az időjárástól sem. Novemberi időjárás velejárója volt a köd. De ez a köd hirtelen jött, s úgy ölelte körbe a tájat, mint egy hatalmas piton, aki épp a vacsoráját falta be. A köd félelmet és titokzatos is volt egyben. Ezen a hajnalon a munkába igyekvők sem gondoltak semmi rosszra. Csak az időjárást szidták és az előrejelzést, mert ködről egyáltalán nem volt szó. A megállóba toporogtak, idegesek voltak, egyik lábukról álltak a másikra és várták a buszt.
Bianka szájhuzigálások közepette lépett ki a lakásból. Ezen a napon valahogy, nem volt egyáltalán kedve munkába menni. Minden egyes porcikája az ágy után vágyott. Megdöbbent. Állt percekig és bámult bele a sűrű ködbe. Erről nem volt szó. Az a pici életkedve is elillant, ami eddig még élt benne. Tapogatózva elindult a ködben, lassú léptekkel haladt előre. Félt, hogy lekési a buszt. Időben megérkezett, és Dóra, a munkatársa is hamarosan ott állt mellette. Mogorván, csak biccentett a fejével, válla görnyedten lógott. Szokatlan volt tőle. Az időjárás ellenére, az út zökkenőmentes volt.
YOU ARE READING
A Ködön túl ( átírás alatt)
Science FictionÉletem legelső történetet,kérlek vedd figyelembe!!!!!! Magyarországot egyik pillanatról a másikra furcsa köd lepi el November elején. A köd Nyúlos, ragadós, kézben hirtelen elolvadó kulimász. A sűrű ködben villámok cikáznak, s nyomában nem marad más...