ဖင္​ျပဲျခင္​းထက္​ပိုဆိုးသည္​

5.4K 414 11
                                    

Baekhyunတစ္​​ေယာက္​သူ၏ဖင္​မ​ေပၚ​ေအာင္​ဖံုးဖိထိုင္​ရင္​း.....

Baek~~~~yah​ေလာ႐ွည္​...ငါဟာျပဲသြားၿပီဆိုဘယ္​လိုလုပ္​ရမလဲလို႔..

Yeol~~~ဟာကြာမင္​းဘာသာမင္​းျပဲတာငါကဘယ္​လိုလုပ္​​ေပးရမလဲ...

Baek~~~yah..မင္​း​ေျပာ​ေတာ့ခ်ဳပ္​လို႔ရတယ္​ဆို

Yeol~~~~​ေအး​ေလ..

Baek~~~~အာ့ဆိုငါ့ကိုျပန္​ခ်ဳပ္​​ေပး

Yeol~~~ဟမ္​..yah.ဖင္​ျပဲတာငါကဘယ္​လိုခ်ဳပ္​တတ္​မွာလဲကြဆရာဝန္​မွမဟုတ္​တာကို..မင္​းခ်ဳပ္​ခ်င္​​ေက်ာင္​း​ေဆး​ေပးခန္​းသြား...

ထိုအခါbaek၏လက္​ျဖင္​့yeol၏​ေခ်ာင္​းကိုခြပ္​ကနဲ​ေခါက္​လိုက္​ကာ...

Yeol~~~အား..yah.ဘာလို႔​ေခါက္​တာလဲဂ်ပု

Baek~~~​ေခါက္​မ​ွာ​ေပါ့မင္​းကဘာ​ေတ​ေျပာ​ေနတာလဲမွမသိတာ

Yeol~~~ဟာငါဘာ​ေျပာလို႔လဲ..ငါ​ေျပာတာမမွန္​လို႔လား..မင္​းဖင္​ျပဲတာဆရာဝန္​ခ်ဳပ္​ခိုင္​း​ေပါ့ဘာလို႔ငါလာခ်ဳပ္​ခိုင္​းတာလဲ...

Baek~~~~​ေအးအဲ့မွာ​​ေစာက္​တလြဲ​ေတျဖစ္​ကုန္​တာ​ေဟ့..ငါ​ေျပာတာဟိုဖင္​ျပဲတာမဟုတ္​ဘူးကြာ​ေဘာင္​းဘီဖင္​ျပဲတာကို​ေျပာတာ...

Yeol~~~​ေအာ္​..ႏို႔သိမွသိပဲ

Baek~~~​ေဟ့​ေလ်ာင္​အပို​ေတမ​ေျပာနဲ႔မင္​းကဘာလို႔ႏို႔မသိရမွာလဲမင္​းငယ္​ငယ္​ကႏို႔ဘူးနဲ႔​ေမြးလာလို႔လား.

Yeol~~~yah..အဲ့ႏို႔ကို​ေျပာတာမဟုတ္​ဘူးကြ..စကားအျဖစ္​မသိဘူးလို႔​ေျပာတာ..

Baek~~~~​ေအာ္​ဟလား..ဟီးဟီးmiyan😁😁

Yeol~~~ကဲအဲ့တာ​ေတထားလိုက္​အခုဘယ္​လိုလုပ္​မလဲမင္​းျပဲတဲ့ကိစၥ..

Baek~~~​ေအးငါလည္​းစဥ္​းစား​ေနတာ..​ေအာ္​သိၿပီ...ဟီးဟီး​ေဟ့​ေလ်ာင္​မင္​းတစ္​ခုကူညီပါလား😁😁

Yeol~~~လိုတဲ့အခ်ိန္​မ်က္​ႏွာကတစ္​မ်ိဳးမလိုရင္​တစ္​မ်ိဳး..ကဲဘာလဲ​ေျပာ..

Baek~~~~ဟို​ေလ..​ေက်ာင္​း​ေဆး​ေပးခန္​းမွာအပ္​နဲ႔အပ္​ခ်ည္​သြားယူပါလား..အခုခ်ိန္​ဆို​ဆရာLayတစ္​​ေယာက္​အိပ္​​ေကာင္​း​ေန​ေလာက္​ၿပီကြ...

ထိန္​းလို႔မရတဲ့​ေဂါက္​သီးမ်ိဳးဆက္​ 🐺Complete🐺Where stories live. Discover now