~~ဟိဳ..ငါဖင္​ျပဲသြားၿပီ~~

8.9K 573 15
                                    

သာယာလွပ​ေသာမနက္​ခင္​းတစ္​ခု​ေန​ေရာင္​ျခည္​​ေႏြး​ေႏြး​ေလးျဖာဆင္​းၾက​ေန​ေသာကမၻာႀကီး၏အလွ..​ေက်းငွက္​သာရကမ်ား၏ခ်ိဳသာ​ေသာ​ေအာ္​ျမည္​သံမ်ားမွာကဗ်ာတစ္​ပုဒ္​ဖြဲ႔ဆိုႏိုင္​​ေလာက္​​ေအာင္​သာယာလြန္​းလွသည္​...ထိုအခ်ိန္​နားတြင္​အလိုမ႐ွိ​ေသာအသံတစ္​သံ..

Suho~~~~ဟဲ့byun baekhyunထ​ေတာ့​ေလဘယ္​အခ်ိန္​ရၿပီလဲကာလနဂါးရဲ႕(baek က​ေတာ္​မ်ားmiyan)​ေအာ္​​ေအး​ေအးဇိမ္​ခံ​ေနတယ္​ဟလားဟမ္​..ငါမွာ​ေတာ့သူတို႔စားဖို္႔​ေသာက္​ဖို႔ခ်က္​ရ​ေဝရာဝစၥ​ေတလုပ္​ရနဲ႔တစ္​​ေန႔တစ္​​ေန႔ၿပီးႏိုင္​တယ္​ကိုမ႐ွိ..​ေနာက္​ၿပီး​ေတာ့လည္​း...

Baek~~~~​ေတာ္​ပါၿပီ မားမားရယ္​ထပါ​ေတာ့မယ္​..ဇိမ္​ယူရတာနဲ႔အ​ေျပာခံရတာမကာမိဘူး..ဇိမ္​​ေလးယူရတာနဲနဲမားမားက​ေဘးနားကပြစိပြစိနဲ႔စိတ္​နဲ႔​ေတာ့ညစ္​ပါတယ္​ဗ်ာ..

Suho~~~ကဲဒီ​ေကာင္​​ေလးငါလုပ္​လိုက္​ရ​ေသဦးမယ္​..ကဲထ ထ​ေရသြားခ်ိဳး

Baek~~~nae..

Baekတစ္​​ေယာက္​အိပ္​ခ်င္​မူးတူးျဖင္႕​​ထသြားရင္​းတံခါးမျမင္​ဘဲဝင္​တိုက္​ပါ​ေလ​ေရာ..အုန္​းကနဲ

Baek~~~အမ္​း..ဟမ္​း..နာတယ္​ျဗဲ..​ေပါက္​သြားၿပီထင္​တယ္​..နာတယ္​

Suho~~~ဟယ္​သားဘာျဖစ္​တာတုန္​း..​ေအာ္​မ​ေပါက္​ပါဘူးနီရံုပဲနီသြားတာပါ..ကဲကဲသြား​ေတာ့ျမန္​ျမန္​​ေရခ်ိဳး​ေက်ာငး္​​ေနာက္​က်​ေနၿပီ..

Baek~~~~အီး..ရြတ္​..nae မားမား😢😢

ဒီလိုနဲ႔suhoလည္​းသားငယ္​ကိုႏိႈးၿပီး..ငယ္​မူျပန္​​ေန​တဲ့သားျကီး္​စီကိုႏိႈးဖို႔သြား​ေတာ့တာ​ေပါ့..

Suho~~~~ကဲကာလနဂါးႀကီး႐ွင္​ဒီ​ေန့ထဦးမွာလား..ဟမ္​ထ​ေတာ့ထ​ေတာ့

Lay~~~ဟီးဟီး..​လိုခ်င္​လိုက္​တာခ်​စ္​စရာ​​ေလး​ေတ..

Layတစ္​​ေယာက္​အိမ္​မက္​မက္​ၿပီးဂ​ေယာင္​ဂတမ္​း​ေတြ​ေျပာ​ေနျခင္​းပင္​...

Suho~~~ဟမ္​ဘာတဲ့ခ်စ္​စရာ​ေလး​ေတဟုတ္​လား..yah..ကာလနဂါးႀကီးအဘိုးႀကီး.ဘာ​ေတကိုခ​်စ္​​ေနတာလဲဟမ္​..​ေအာ္​႐ွင္​ကအသစ္​​ေတြ႔​ေနၿပီ​ေပါ့..​ေျပာစမ္​း​ေျပာစမ္​း..

ထိန္​းလို႔မရတဲ့​ေဂါက္​သီးမ်ိဳးဆက္​ 🐺Complete🐺Where stories live. Discover now