DEPO

575 30 2
                                    

Medyada:meriç ,mert,berk var

Zil sesini duymamla gözlerimi açtım.Herkes çantasını toplayıp yavaş yavaş sınıftan cikiyolardi.Ece"deniz kalk hadi toplan gidiyoruz,daha duruyla berki buluşturcaz ya .dedi.

Aaa doğru ya hemen kitaplari çantama tikdim.Duru"Kızlar ben çok heyecanlıyım.Kızım saçmalama heyecanlancak birşey yok hadi hemen bahçeye çıkalim kesin ordadirlar.Duru soylene soylene bahceye ciktik.berkler ordaydi ama meriç yoktu sadece mert ve berk vardı.Onların yanına ilerledik

Duru"kizlar sakin beni yalniz birakmayin.Ece"tabikide birakmicaz.selam berk Berk"selam deniz dedi ve duruya donerek benim önemli bir isim çıktı o yüzden yarin konusalim kusura bakma.Duru"Önemli değil sen git işini hallet.dedi.

Ya berk ne işi bu ya çok mu önemli
Berk"Evet ama sana soyliyemem üzgünüm.Yani o kadar önemli ve özel ha peki.Mert"berk hadi meriç mesaj attı,ben arabadayim çabuk ol dedi ve gitti.Berk"Hadi görüşürüz kızlar.

Heyy!Heyy! Dur dostum meriç mesaj atti diye mi gidoyosun.Berk"bu konuda bişey söyliyemem dedi ve orda arabay doğru gitti.

Kızlar çabuk durunun arabisina biniyoruz ve onları takip ediyoruz diyip durunun arabasini kosmya basladim.DURU ARKAMDAN BAGIRARARK"Kizim sacmalama diyip bana yetişti ,sonra ecede geledi.

Ya ben merak ettim artık bunun dönüşü yok. Ece"Aynen bende merak ettim diyerek beni destekledi.Duru"iyi o zaman hadi gidek .Ben hemen şöför koltuğuna oturdum duru yanıma ecede arkama ve macera başlasın diye bagirdim.Onlarda güldüler hemen okul bahçesinden ciktik.Ee bunlar nereye gitti .Ece"Ben gördüm ilk sağa döndüler.Ben son sürat hizla gidiyorum.Aha ışte mertin arabası şimdi azcik yavaslayalim.Duru"Bence çok yanlış yapıyoruz.dedi.Bende onu hiç takmayarak arabalari durdu dedim ve berkle mert de assagi indi.Sonra bizde hemen assagi indik.Kizlar arkama geçti yavasca ilerledik çünkü burdan birşey gözükmuyordu.Sonra bir ağacın arkasına saklandik burdan hereyi rahatça goruyorduk.Eski bir depo vardi.Meriç mericte tam deponun orda duruyodu arkasinda da mert le berk vardi.Ece"Acaba noluyo lan ben biraz tırstim doğrusu dedi.Duruda onu onayladi.Kızım korktuysaniz araba orda hadi gidin dedim.Sonra tamam birşey demedik diyip sustular.

Sonra bir siyah araba geldi. İcinden 3 tane siyah takım elbiseli bizim yasimizda çocuklar indi .Meriçlerin yanına gittiler.Aralarinda birşeyler konuşuyorlardı ama duymadim.

Sonra meriç bağırarak SON DEFA SÖYLÜYORUM BENİ VE BENİM ÇEVREMDEKİLERİ RAHAT BIRAK VE ŞİMDİ SİKTİRGİT.dedi.Sonra öndeki cocuk birşeyler söyledi ve cebinden silah çıkarıp merice doğru tuttu.Napiyodu bu adam.Mert ve Berk de hemen o çocuğa silah tuttu Sonra o cocugun yanındakiler de berkle merte tuttu.Allahim noluyor burda.

Duru birden ağlama ya başladı.Ece"Hadi deniz gidelim burda kötü şeyler olcak.Duru "Ben berki bırakıp gidemem.Sonra birden ben ağaçların ordan cikip DURUN diye bagirdim .Sonra hepsi bana döndü.

Ne yaptim len ben kendi kendime gaza geldim.Sonra çocuk piç piç gülerek silahı indirdi. Yanindakilere işaret yaptı onlarda indirdi ve o sıra kızlarda yanima geldi.

Meriç "Sizin ne işiniz var lan burda çabuk burdan gidin dedi.
Bende hiçbir yere gitmiyoruz diyip karşı ciktim
Sonra adam konuşmaya başladı :Bukadar cesur olmaniz güzel aferim sizi tanidigim iyi oldu dedi ve meriçe donerek OYUN DAHA YENI BAŞLIYOR dedi.Ve arabaya atlayıp itleriyle defolup gitti.

.........................

Meriç silahını birakip yanima geldi.Meriç"Kızım sen manyakmisin ne bokuma buraya geliyon ha diyip yüzüme kükredi.Berk"Sakin ol meriç kizi korkutuyosun.dedi.Ama meriç beyin umrunda degil ki.Meriç"Kez sesini lan sen getirdin dimi lan bunları buraya diyip berkin yakasindan tuttu.Sacmalama meriç ben onlarin arabasini takip edip geldim dedim.Berk de onun yakasina yapisip demek bana güvenin bu kadar ha diyip ellerini yakasından birakti meric de bırakıp özür dilerim kardeşim bir an sinirlerim bozuldu diyip sarıldı berk de sarildi.

Ne yani bu kadar basit mi küsüp barışmak mert zaten hiçbirşey demedi.Sonra berk bize dönüp bakın kızlar bu piç şimdi size de bela olucak o yüzden dikkatli olun biz elimizden geldiği kadar sizi koruycaz eğer bişey olursa gelip bize söylemeniz yeterli diyip bize tek tek bakti . Duru ve Ece tamam dediler. Berk " deniz anladin mi beni dedi.

Bak berk benim korunmaya ihtiyacim yok.Ben kendi basimin caresine bakarim ama yinede sagol.dedim.Berk tam agzini açıp birşey diyecekti mert lafi ağzına tikti öyle birşey olurmu deniz sacmalama dedi.Meric"Tamam uzatmayalim ben denizi korurum.dedi.

Senden beni korumani isteyen yok.Meriç"Sen çok konuştun ufaklik hadi evine diyip bana yolu gösterdi.

Bende ÖKÜZ diyip arabaya doğru yol aldim.Duru da arkamdan geliyordu.Arabaya bindik ece nerde lan dedim Duru"Ne biliyim geliyodu en son dedi.kafamı camdan dışarı cikarttim mertle birşeyler konusuyorlardi.

Ecenin anlatimindan;

Ben de durunun arkasindan ilerliyordum.Mert birden kolumdan tutup çekti.Ben de ne var dedim.Niye atar yapiyosam artık.Mert"Numarani versene akşam konuşuruz dedi.1 dk o benden benim numaramimi istedi.Bende hic üstelemeden tamam dedim.05********* numarayi söyledim o da kaydetti .Neyse bende gidiyip artik dedim.Mert;Görüşürüz fistik dedi.Ben ŞOK tabi. Bende zor çıkan sesimle görüşürüz deyip hizlica arabaya koşup bindim.Ikiside bana nooldu bakışları atti.Bende hemen tabi mert benden numarami istediiii dedim.

Ve SON♡...

ARKADAŞLAR LÜTFEN VOTE VE YORUM YAPIN.BU BENİM İLK KİTABIM VE BIRAZ DESTEK OLUN LÜTFEN😘😘

PİSKOPAT LİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin