- Pai, sa mergem,spuse Bella oftând.
Kate se uită spre Bella, schimbând niste priviri. Bella își scoate cartea de magie neagră în timp ce zbura pe spatele dragonului.
- Bella? Ce faci? Momentan..Nu avem nevoie de nimic..
- Ah, pai, eram curioasa.
- Ai răsfoit.o atunci când ai primit.o..
- Da, acum o mai răsfoiesc inca o data ! Probleme??
- Bella.. ce ai pățit?
- Eu?! Nimic ,de ce?
- Te porți..In fine.. Ah, insula Trolilor este aici nu? Spuse Kate, arătând spre o insula mica, care semăna cu o ancora, la forma, dar pe măsură ce te apropiai ,era imensă.
- Da, asta este. Atunci Bella lovește dragonul cu picioarele și O ia brusc în jos, Kate, surprinsă, după ea.
Bella incepe sa ia viteza.. și se arunca de pe dragon. Sora ei, Kate, încremenește , neștiind ce poate să facă. Bella, cade în ocean, ducandu-se la fund. Dragonul pleca spre insula. Kate, ajungând la suprafață apei, se arunca și ea ,după Bella. Kate vede cum cartea de magie neagră luminează.. iar Bella ,încă citea cartea, repetând niste cuvinte..Care nu se înțelegeau, ieșind bule de apă.
Kate înoată spre ea, încercând sa se apropie, dar cartea începea sa se lege de ea, cu niște funii negre, care o trăgeau după carte. Parul ei începe să devine alb , de la rădăcină până la vârfuri, apoi totul devine alb, atât de orbitor din cauza luminii pe care cartea a provocat.o . După ce lumina dispare, Bella s.a înecat, cu cartea inca in mână. Kate o ia și O trage la mal.
- Bella!! Bella! Trezește.te! ah ,haide! Bella nu mai mișcă, inima nu.i mai pulsa, nu mai putea să fie salvata, era moartă. Kate începe să plângă necontrolat și ia cartea din mână Bellei, încercând să o rupă în bucăți. Atunci își dă seama că nu putea să o rupă, parca ceva nu o lasă. Apoi, Bella , că prin minune, începe să tușească, dând afara apa din plămâni. Kate arunca cartea și se duce spre ea.
- Bella!! Ce cum ?! Ce a.a întâmplat?! Ahh, ești ALBA!!
-Kate?.. poftim?.. Nu știu, citeam cartea..Nu mai țin minte ce citeam, apoi ..Apoi am simțit un val de putere..Apoi apa,o lumina..Și nu știu..
- Bella. Ce ai citit? Parul tau a albit!
- Nu știu ,Kate.
- Bella,adu.Ți aminte!!
- Chiar nu știu...
- Bella, era să mori din cauza acelei cărți! Amintește.ti!!
- nu mă mai bate la cap, chiar nu știu. Lasă.ma. Bella se ridică și își cheamă dragonul, atingând semnul de pe mana : Blood. Atunci ea se urca pe el.
- Bella? Unde te duci??
-nu contează. Bella lovește ușor dragonul, apoi zboară spre cer, intrând parca..In Tărâmul Nopții? Kate vine după ea, pe unicorn. Dragonul o duce pe Bella intr.o peșteră. Kate este reținută de niste umbre ( sunt cele care păzesc tărâmul, nimeni nu poate sa intre acolo) ...Dar Bella, intra fara niciun efort depus. Bella este dusa la Calvarul nopții ( cel care conducea tărâmul) .
- Ce, ce se întâmplă?
- Tânără Bella,ești exact așa cum spune profeția.
- Ah, ce profeție?
- Sa zicem doar că.. de acum, tu conduci tărâmul, împreună cu mine.
- Poftim?! Eu nu.. nu sunt cine crezi că sunt...
- Ai ajuns aici din întâmplare , nu.i așa ? Cu sora ta?
- De unde știi?
- Profeția... Hm, sora ta vrea să vă întoarceți înapoi, acasa, nu.i așa?
- Da..Și eu..Stai..Nu .
- Acum nu mai vrei! Ah, gata! Ești de
A noastră!
- Nu..Stai, ce înseamnă să fiu una de.a voastră?
- Nu contează,acum. Doar că..Sa ziceam, că ești moarta. Bella rămâne blocată. Da, ești moarta, dar acum ești nemuritoare. Viitorul tau îți este scris.
- Poftim? Și sora mea?
- Ah, da, nu face parte din viitorul nostru.
- Amm, eu plec..Plec cu ea acasă..Cat mai decurând..Că dacă nu..
- Rămâneți aici pentru totdeauna! Da😁!
- Nuu, nu se poate! Ce va zice mama! Eu plec . Atunci Bella fuge spre ieșire, dar este oprita de umbre.
- N.ai unde sa fugi, trebuie să îndeplinesti profeția. Atunci Bella o vede pe Kate.. Era legata de un copac și plângea.
- Da.i drumul ! Vreau sa plec!
- Nimeni și nimic, nu pleacă de aici.
CITEȘTI
Vrajitoare pentru o zi
FantasíaIn acesta carte este vorba despre doua surori, care locuiau la sat ,ele descopera un portal magic si ajung intr.o lume paralela, o lume magica.