1. Botrány a Balatonon

822 88 28
                                    

johnlock-sose-lesz-canon.tumblr.com

Geri17 yrsHungarybi disastersherlocked forever ne küldj gyűlölködő anont, kár a gőzért :/

anonymous: De neked most mi bajod van johnlockkal???

johnlock-sose-lesz-canon: Azta. Te vagy a negyvenharmadik, aki megkérdezi. Ha összegyűlik ötven, akkor kaptok egy kifejtős posztot. (Azaz bekontrolvézem, amit legalább tízszer kifejtettem korábban. Komolyan, gyerekek, nehéz meló lejjebb görgetni?)

anonymous: kemény három note érkezett a múltkori ficedre? lol de szánalmas vagy

johnlock-sose-lesz-canon: azt mondom, becsüld meg, amit kapsz :))

anonymous: Szia! Csak érdekelne, mi a véleményed a The Lying Detective-ről..

johnlock-sose-lesz-canon: John egy hisztis picsa volt és kiszerettem belőle, a nézőben felépített kételynek volt egy erőltetett The Reichenbach Fall feelingje, Maryt kétségbeesetten próbálják szerethető karakterré tenni, hogy romanticizálják a halálát, az „anyone" dolog gyenge összekötés volt, valószínűtlen, hogy akár Sherlock is megtalálja a rá épülő asszociációkat. Aki viszont bejön, az az egyelőre levegőben lógó, bármiféle motiváció nélküli Holmes kistesó, aki nem csak a terapeutát tudta eljátszani, de Zooey Deschanelt és a brit Donald Trump meg nem értett lányát is - egyelőre különösebb indok nélkül, de nyilván nem is a Sherlockról beszélnénk, ha nem lennének benne indokolatlanul grandiózus átverések. Mindenesetre nem akarok fan teóriákba bocsátkozni, amikor jövő héten úgyis választ kapunk minden (?) nyitva hagyott kérdésre: a harmadik rész után jön összefoglaló poszt, és lesz miről beszélnem, legalábbis tegnap @kronikus-sorozatfuggo-nek háromnegyed órán át pofáztam a telefonba. Érkezik a keleti szél! Egyébként láttam a passzív-agresszív hozzáállásodra utaló két pontot a mondat végén, csak a békesség kedvéért úgy tettem, mint aki nem veszi észre.

anonymous: ismered johnlocker-a-balatonpartrol blogját? Szerintem zseniálisak a fanfictionjei.

johnlock-sose-lesz-canon: Légyszi Ne Reklámozzátok Random Tizenkét Évesek Nyáltenger Tumblrjeit, Úgyse Olvasok Bele, Meggyőzni Meg Pláne Nem Fogtok 2k17


anonymous: azért nem shippeled őket, mert homofób vagy, ugye?

johnlock-sose-lesz-canon: Nyilvánvalóan, mert azzal, hogy elismerem és tiszteletben tartom egy karakter aszexualitását, ahelyett, hogy ráerőltetnék egy alaptalanul romanticizált meleg szerepet és egy erőltetett szerelmi szálat, TOTÁLISAN megtagadok minden LGBT+ alapelvet. Ez már csak így megy tumblis berkekben.


anonymous: de hát ölelkeztek!!!!!!!444

johnlock-sose-lesz-canon: jaja, én is csak a pasimat szoktam megölelni.


kronikus-sorozatfuggo: Hey, csak beugrottam megnézni, hogy vagy. Ne foglalkozz az anonokkal, sokkal jobb vagy te náluk! Hisztis picsák, nem is érdemlik meg, hogy válaszolj nekik. Stay beautiful :) Ja és a múltkori ficed őrületesen jó lett!

johnlock-sose-lesz-canon: igen, én buzdítottam fel, hogy írjon nekem. valójában ő is tudja, hogy seggfej vagyok.

Zita fel nem tudta fogni, hogy lehet valakinek ekkora bőr a képén.

Harmadjára görgette végig a blogot. (Van valami kielégítő a hármas számban... az emberek mindig abbahagyják a keresést három után.) Minden egyes alkalommal jobban felhúzta magát a nyilvánvaló pofátlanságon, ahogy johnlock-sose-lesz-canon minden kérdezőt a földbe döngöl. Maga volt a cyberbullying definíciója. Még úgy is, hogy az emberek pontosan tudták, mire számítsanak, amikor ráírtak.

Johnlock sose lesz kánonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin