Night 7 (Összes)

288 20 2
                                    

~Nem felejtettelek el Annaandpedro

/FREDDY/

Az éjjeliőr két napja meghalt. Örülök, hogy bosszút állhattunk. Így szabadok lehettünk. Az éjjeliőr testét betettem a SpringBonnie jelmezbe. Hadd élje át, amit mi! Apa... Nem hiányzik! Inkább anyára vágyok, de tudom, úgysem kaphatom. Viki... Anya... A szemem előtt zajlott le, ahogy apa megölte... Lehet nem kellett volna megölni ennyi embert, csak mert bosszúra vágytunk. Most ugyanolyan gyilkosak vagyunk mindannyian, mint Ő? Hm... Ma új éjjeliőr jön. Állítólag Jeremy a neve. Csendben várakoztunk az éjfélre a barátaimmal.

-éjfél-

Megmozdítottam ujjaim, és tapasztaltam, hogy eljött a mi időnk. Az éjjeliőr benn volt a helyén. Végig minket figyelt, akkor jutott eszembe Foxy. Nem állítottam vissza! Remélem az éjjeliőr ügyes lesz, és kibírja!... Foxy, most az egyszer arra kérlek, szavak nélkül, hogy ne támadj...

Hamarosan 6 óra, Foxy 7x támadt. De Jeremy, vagy ki, még él... Foxy negint támad. Ne!

/BONNIE/

Kíváncsi vagyok erre a Jeremy-re. Hm.... Vajon Freddy visszaállította Foxy-t?... Remélem! Hát, kiderült a válasz, nem! Foxy-nak ez már a második támadása lesz. Oké! Az éjjeliőr kivédte. Közelférkőzve próbáltam figyelmeztetni Jer-t, de lezárta az ajtót. Jhaj, meg fog halni!

/CHICA/

Mit csinál Foxy?! Te jó ég, meg fog halni szegény Jer! A konyhában ügyködtem, hogy ezzel is nyugtassam magam.

/FOXY/

Berontottam az irodába sikeresen. Nem, nem szabad, ő nem gyilkos! Ne! Nem engedelmegkedett a testem, és megfogtam az éjjeliőr a nyakánál, és a kampóm a homlokához szegeztem. Felhasítottam, mire elkerekedett, és félelmet sugárzó szemekkel ordított egy nagyot. Belefolyt a vére a szemébe, ezért nem tudta nagyon kinyitni. Segítettem neki, kitéptem mindkét szemhéját...

/JEREMY/

Foxy befogta a számat, már amennyire tudta, és elhajított a szoba másik végére. Könnyeztem. Férfiként, ha a halál szélén állok, mert egy gyilkos animatronik megöl hamarosan, elég nehéz ezt felfogni. A homlokomból csöpögött a vér, a szemeimet nem tudtam mozdítani. Fájt, ahogy mindenem. Eltört a bordám. Ezt egy reccsenéssel állapítottam meg, amikor felakartam állni. Foxy mögött Freddy tűnt fel. Jaj, de jó! Ketten ölnek meg?! Nem, mert Bonnie, és Chica is követte a nagy barna medvét. Lefogta a lila nyúl és sárga csirke Foxyt, miközben Freddy valamit csinált a rókával hátulról. Kattanást hallottam, majd mind a négy robot elterült a földnön. 6 óra.

Five Nights at Freddy's 1 Fanfiction [MAGYAR]Where stories live. Discover now