OKULUN İLK GÜNÜ VB.

40 9 0
                                    

SELAMMMMM   GEÇ OLDU BİLİYORUM AMA 15 TATİLDEN SONRA DA KULLANABİLİRSİNİZ

#1:Okulun İlk Günü
Okula olabildiğince erken gitmeye çalışıyoruz,sonuçta sınıfınız karılmış olmasa bile güzel bir yer kapmalıyız.Yakın arkadaşınızın yanına oturmaya çalışın.İlk günde kurallara uymamazlık etmeyin.Mesela yasak ise makyaj yapmayın veya saç açmayın.Hocaların gözüne girmeye çalışın.O gün okula gitmeden önce yapacak bir kaç şey var;

Saçımız önemli.Salık izin verilmiyorsa tatlı veya cool bir toka ile topuz yapabiliriz.Sıkı topuz olmasın veya tepeden toplayın saçınızı.İlgi çekmek için parfüm sıkın.Ağır kokular olmasın.Deodorant veya çiçek kokulu olabilir.Dove,She tarzı şeyler olabilir.Rolon kullanmayı ihmal etmeyin.Okul alışverişiniz tam olsun.
 #3:Farklı OlmakFarklı olun.Biliyoruz,çoğu kız Converse giyer.Ama olup olmadık renkleri tercih edin.Turkuaz alın,turuncu alın,sarı alın. Mesela herkes Stabilo alır.Siz neon renklerini alın.Herkesin forması aynı iken siz fark katın.Rozet takın,etek boyunu dizin biraz üstüne çıkarın,üstünüze bol bir örgü yelek alın.Herkes ugg giyiyorken siz farklı bir çizme alın veya Ugg'ınızı değiştirin.Mesela orjinal renkleri seçin.Resimdeki gibi.Orjinal olmadığı anlaşılmayan şeyleri alabilirsiniz.O kadar para vermeye ne gerek var.Fark yaratın.Herkes pop dinlerken,rap dinleyin.Bir şey moda olduğunda ilk siz davranın.


           #4:Genel

TEOG olsun olmasın, 6/7/8 sınıflar mutlaka hem test çözmeli hem de yazılı sınav yapmalısınız.Mümkünse sevgiliniz varsa arkadaşlarınızla takılmayı unutmayın, akademik başarıda etkisi büyük oluyor. Ve ayrıca her yerde sevgiliniz hakkında da konuşmamaya çalışın. Okul başkanı olma ihtimaliniz varsa aday olun. Kaybetseniz bile cesurluğunuzu kanıtlamış olursunuz.

#5 Sosyal Hayat
Okuldayken fazla çekingen olmayın.Ulu orta dedikodu yapmayın,hatta hiç yapmayın.Küfürden uzak durun.Projelere özen gösterin ve adınızın çıkmasına izin vermeyin.Hocalarla aranızı çok iyi tutun ki diğerleri size keşke ben de senin gibi olabilsem desinler.Ailenizle kötü bir şey olursa fazla belli etmeyin.Ağlamayın,kankanızla derdinizi konuşun topluluk için de değil.Sınıfta,bahçede,kantinde gülüşün ki diğerleri(sizi sevmeyenler) kıskansın.


  #6 Sınav Haftaları

-Büyük sınavlara son günden çalışmaya çalışmayın.2-3 günde çalışmak yararınızadır.
-Kopya evet belki çekiyoruz ancak hocaya yakalanma riskini göze almanız gerekir.Bu durumda aileniz öğrenirse hem öğretmen hem aile ilişkisi güveni düşer.


  7 Okulun İlk Günü ve Diğer Günler (DETAYLI)

-Sabah erken kalkın.Servise 8'de biniyorsanız 7'de kalkmayı deneyin.-Güzel bir kahvaltı yapın mutlaka fındık tüketebilirsiniz.Zihin açar.Yağlı besinler tüketmeyin çok fazla.Kilo yapabilir.Süt içebilirsiniz.Yumurta tok tutar.Okulda acıkıyorsanız bir yumurta yiyebilirsiniz kahvaltıda.-Kahvaltıdan sonra mutlaka dişlerinizi fırçalayın,kötü görünmek istemeyiz.-Okul formanıza renk uyumu olan bir kazak veya hırka giyebilirsiniz tabi izin veriliyorsa.Formanıza uygun bir pastel ton olabilir.-Ayakkabınız kıyafete uyumlu olsun.-Parfüm,rolon kullanıyoruz.Saçımızı kesinlikle yapmayı unutmuyoruz.-Çantanızda mutlaka bulunması gereken bazı şeyler var.Genel Günler:-70'in altında not almayın.Bazen 100 alan siz olunca alkışlıyorlar falan.Belki de coolluğunuzu arttırır.Nereden bilebilirsiniz ki! :)-Mutlaka bir en iyi arkadaşıniz olsun.Sınıfta fısıldaşın da sizi sevmeyenler kıskansın.-Kendiniz olun asla başkasına göre hareket etmeyin.


#8 Dersler ve SınavDersler konusunda baskı kötü bir şey.Sınav öncesi son gün çalışmaktan vazgeçin. 2-3 gün önce çalışıp son gün ufak tekrar ve bilgi kontrolü(ezberlemişmiyim vsvs.) en iyisi.Sınavlardan önce fındık,fıstık tüketimi iyidir.Derslerde çok sıkılabilirsiniz-ki bende sıkılıyorum- bu yüzden yazı yazmayı deneyin.Hocanın söylediklerinin önemli olan yerlerini notlar halinde renkli renkli yazın.Vakit çobuk geçer.Dersten önce uykunuz varsa kafein tüketebilirsiniz.Bu da en çok sütsüz kahvede var.

Okul Tavsiyeleri(Ortaokul)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin