Kapsamlı Tavsiyeler

10 2 0
                                    

3 aya yakın bir süredir yoktum.Bunun nedeni dersler vs.Ve artık 6. sınıf oldum.Bundan dolayı sizlere artık daha kapsamlı tavsiyeler verecegim.E o zaman başlayalım:

  5.sınıf tavsiyeler için bu bölümü hazırladım:
1-Artık neredeyse her okulda forma yani okul kıyafeti giyinmek zorunlu hale getirildi,bu yüzden okula giderken okul kıyafetlerinizi giyin.Üstüne okul hırkası zorunluysa okul hırkası,ama eğer okul hırkanız yoksa (özellikle buranın altını çiziyorum,okul hırkanız varsa okul hırkanızı giyin,yoksa giymediğinizde boş yere azar işitmek istemezsiniz!)

2-Giyinirken deodorant/parfüm kullanabilirsiniz ama asla çok güzel kokucam diye sonuna kadar bitirmeyin!...

3-Sonra eğer pantolon giyiyorsanız yazın kısa,kışın uzun çoraplar giyin. (Mevsime göre.)Eğer etek giyiyorsanız çorabınız eteğinizle uyumlu olmalı,sizi kapamamalı.Ten rengi çorap veya beyaz çorap giymeniz yazın,siyah çorap da kışın giyilmeli.

4-Bu sene ne kadar popülerliğe önem veriyorsanız 2 katı kadar da derslerinize önem verin,çünkü bu sene artık seçmeli dersler de var ve toplamda her gün eğer özel okulda değilseniz 7 sers işliyorsunuz.Neyse,biz konumuza dönelim.Okulda makyaj yapmak yasak ama hafif bir dudak parlatıcıdan bir zarar gelmez ve dudağınızı parlatır ama fazla belli etmez.

5-Bu sene artık büyüdünüz,o yüzden süslü defterler kullanmalı,çantanıza rozet  takın.

6-Herkesle konuşun,kavgacı olmayın asla argo ve küfür kullanmayın! (ASLA!)Gülümseyin,asla karamsar olmayın,derslerinize çok fazla çalışın eğer sıkılıyorsanız önemli yerlerin altını güzel fosforlu ya da renkli kalemlerle çizin ki dersi sevin!Ama çok çalışkan olun,inek olmayacak kadar.Başarısız olmayın,alay edilecek şekilde.

7-Kendinize ait konuşmanız,dik bir yürüyüşünüz olmalı. 

VOTELEMEYİ UNUTMAYIN KÜÇÜK YILDIZLAR  

Okul Tavsiyeleri(Ortaokul)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin