-Capitolul 1-

7 6 1
                                    

  Era cuvântul ei contra cuvântului meu.Ori cat încercam să-i schimb hotărârea nu puteam si era prea târziu,eram deja la aeroport.

  Ma certasem iar cu mama,noua mutare nu mi-a picat prea bine,tocmai ce îmi făcusem prieteni,iar noi trebuie sa ne mutam...din nou.Cearta apriga făcuse mii de ochii sa se întoarcă spre noi,dar tot continuam.

-Am încheiat subiectul,spune mama si se  dreaptă spre avion.

  A luat-o înaintea mea,asa cum făcea mereu. Mereu trebuia sa umblu după mama,ca un caine;ea ma controla mereu. De aia nu am mai vrut sa merg cu ea de data asta.Clipele in care ea a luat-o in fata mea,m-am uitat in urma mea,iar apoi din nou la ea.Am vazut-o ca nu se uita dupa mine asa ca am luat-o in partea opusa.Bănuiesc ca nu și-a dat seama ca lipsesc.

  Am destui bani ca sa îmi cumpăr un bilet nou,am destui bani cat pentru o luna.Si însfârșit puteam face cea ce mi-am dorit mereu de când am mers prima oara la aeroport;sa merg cu banda pentru bagaje.

  M-am uitat împrejur si m-am pus împreună cu bagajele pe banda.Nu se mișca prea repede,unul dintre polițisti ma văzuse.

Venise cu viteza spre mine,și-a ridicat spranceana stânga

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Venise cu viteza spre mine,și-a ridicat spranceana stânga.Banda rulanta continua sa meargă in timp ce eu ma uitam tot in față prefacandu-ma ca nu-l vad.

-Domnișoară va rog sa va dați jos!spune el si face semn unui alt tip sa oprească banda.

M-am dat jos si am lăsat bagajele acolo.Zborul spre America de Nord se apropia si nu puteam să-l pierd.Gardianul era cu ochii pe mine ca nu cumva sa mai fac ceva rău,dar inca nu era timpul sa mai fac ceva si,nici idei nu am.

M-am așezat pe un scaun aproape de locul unde avea sa decoleze avionul.Ma uitam pe geam cu pasaportul in mana,aveam sa ajung maine la 17:00.Nu stiu daca era bine cea ce făceam,dar stiu sigur ca mie îmi v-a fi mai bine.

  Multa lume se uita la mine,se uitau pentru ca multi dintre ei au văzut cearta cu mama

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


  Multa lume se uita la mine,se uitau pentru ca multi dintre ei au văzut cearta cu mama.Sigur ma credeau o răsfățata.
    Nu am fost niciodată răsfățata,chiar daca aveam de toate nu ma mandream cu nimic față de alti.Si de fiecare data când cineva spunea ceva de mine întorceam spatele si îmi puneam căștile in urechi așteptând ca toate acele vorbe sa diapara.
  Si acum mi-am pus castile in urechi lasand ca melodia „Into You“ sa meargă neîncetat. Ceasul bate 18:57 iar avionul decolează la 19:05.Mi-am luat bagajul si m-am grăbit sa prind avionul.

AlleenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum