Adormisem devreme.Mi-am scos telefonul de la încărcat si cobor scarile la bucătărie.Cobor treapta cu treapta iar covorul moale de pe scări îmi intra intre degete.
Isa era deja acolo și manca o felie de pizza rece si rămasă de aseară.Am luat si eu una si o pun la încălzit.
-Buna dimineața!spun eu si ma așez față în față cu ea.
Nu-mi răspunde, iar eu ma duc să-mi scot pizza din cuptorul cu microunde. Era puțin rece dar nu mai insist sa o pun din nou la incalzit si o mănânc asa.
-Mama unde e?întreb eu si las felia de pizza jos.
-NU e mama ta!Ok?Sper sa înțelegi asta destul de bine!spune ea si lăsa farfuria in mașină de spălat vase.
-Ok,ok!spun eu si-mi dau ochii peste cap.
Aveam de gând sa merg sa ma plimb cu longboardul prin oraș,mai ales pe litoral.Asa mai cunosteam si orașul,poate venea si Isa cu mine.Dar am ezitat sa o întreb ,era deja nervoasa iar asta ar di infuriat-o si mai tare.
După ce ma îmbrac îmi iau longboard-ul si plec.Mi-am luat și cativa bani la mine in caz de găsesc ceva frumos.Casa noastră se vedea de la mare depărtare,era o casa mare si luxoasa unde numai in vise puteai sa ai o astfel de casa.Mi-ar fi plăcut sa o explorez dar cres ca nu era prea frumos mai ales față de mama si tata... ups...adica„mama” si „tata“ pentru ca ei nu sunt părinții mei.
Erau multe chestii drăguțe dar nimic ce m-ar fi făcut să-l cumpăr.M-am plimbat ore in sir,iar după asta am de gând sa merg la plaja.Erau locuri pe care le-aș fi putu vizita dar nu am timp azi.Poate mâine,poimâine,lunea viitoare am timp din plin.Îmi găsesc un loc bun de stat pe plaja,iar la mica distanta era Isa,iar eu ma duc lângă ea.
Ea a plecat la scurt timp pe plaja sa facă surf.Si eu știam,iar umpic mai incolo erau placi de închiriat.Desigur ca eu trebuia sa ma dau mare.Îmi iau placa si fug in apa.Erau valuri mari,asta însemna ca era si bine si rau in acelas timp. Pentru un moment tăiam apa dar Isa era in fata mea.