BÖLÜM 2 - MAHZEN SAVAŞI

1.7K 92 29
                                    

Hava henüz kararmıştı ki dayanılmaz ağrılarla Alice, Godric's Hollow saldırısının son yaralısı, uyandı. Frank karısının başından bir saniye olsun ayrılmamıştı. Uyandığında ilk görmesini istediği kişi kendisiydi yoksa kendini asla affetmezdi. Aslında affettirmesi gereken bir durum yoktu. Yoldaşlığa girerken bu riskleri aldıklarını ikisi de farkındaydı ve hür iradeleriyle girmişlerdi ama yine de içeride bir yerlerde Frank'ı kemiren suçluluk duygusu bir türlü dinmiyordu. Gözlerini açar açmaz karısının yanağına bir öpücük kondurdu.
-    Aramıza tekrar hoş geldin tatlım.
-    Dorcas, Lily! Neredeler?
-    Sakin ol hayatım herkes iyi durumda. Black Malikânesindeyiz. Mutfakta toplantı var. Ben uyanmanı bekliyordum. Şimdi eğer müsaade edersen ben de mutfağa geçeceğim. Daha yeni başladılar kaçırmak istemiyorum.
-    Kapıyı açık bırak Frank, konuşulanları ben de duymak istiyorum.
Frank Alice'in yattığı kanepeden yavaşça doğruldu ve mutfağa yöneldi. İçeri girdiğinde karısının söylediği gibi kapıyı açık bıraktı ve kendisine ayrılan sandalyeye oturdu. Yoldaşlık kurulduktan hemen bir gün sonra saldırının olması anlaşılan bazılarını korkutmuştu. En az on kişi eksik vardı. Dumbledore az önce gelmiş, sıcak ıhlamur çayını içmekle meşguldü. Anlaşılan hala geleceklerinden umutluydu. Ancak zaman ilerledikçe umudunu kaybetti ve nihayet konuşmaya başladı.
-    Pekâlâ, öncelikle yaralanan arkadaşlar için üzgünüm. Dün bu yoldaşlığa girerken hepiniz riskleri biliyordunuz ama belirtmek isterim ki bugün başınıza gelenlerin yoldaşlıkla bir alakası yok. Moddy sizinle neler olup bittiğini paylaşacak.
Alastor Moddy tüm ciddiyetiyle sandalyesini masadakilere doğru çevirdi. Dumbledore'un tam yanında oturuyordu. Suratındaki yaramaz çocuk gülüşünü fark etmemek mümkün değildi.
-    Evet, ödlekler, korkmanıza gerek yok çünkü saldırı yoldaşlığa değildi. Nedenini bilmiyoruz ama eş zamanlı birçok saldırı oldu ve hepsi mugglelara yönelikti. Onlarcası, belki de yüzlercesi kaçırıldı. Potter ve diğerlerinin şansları bu eş zamanlı saldırıların birine denk gelmiş olmaları ve de seherbazlara haber vermek yerine kendi başlarına hareket etmeleri.
Bu son cümle Lily'i kızdırmıştı ama Moddy'yle tartışmanın kendisine bir çıkar sağlamayacağını da farkındaydı. Onun yerine Moddy'i sorularla köşeye sıkıştırmayı seçti.
-    Eminim diğer yerlerde tüm muggleları kurtarabilmişsinizdir Alastor. Söylesene kaç kişiyi kaçırdılar?
-    Doğrusu cesaretine hayranım Potter. Şuan sayabildiğimiz kadarıyla doksan altı muggle ölüm yiyenler tarafından kaçırıldı ve biz hiçbirine zamanında yetişemedik. Umarım cevabım seni tatmin etmiştir.
"Peki, ama mugglelara ne dediniz?" Diyerek konuşmaya dâhil oldu Caradoc Dearborn. James onu okuldan tanıyordu. Onlar birinci sınıftayken o son sınıftı ve Hufflepuff binasının başkanıydı. Kocaman bir vücudu vardı. Duruşu her zaman bir şeylere meydan okur gibiydi ama yanlış kişinin karşısına dikilmişti. Cevabı Moddy değil Dumbledore verdi.
-    Sihir Bakanlığı muggle başbakanı ile irtibata geçti ve büyük bir terör saldırısı olduğunu düşünmelerini sağladı. İnanın bana ipten döndük çocuklar. Voldemort bu kez çok büyük bir tehlikeye neden oldu. Açığa çıkmamıza neden olacak kadar büyük bir tehlike...
-    Ama neden böyle bir şey yaptı Dumbledore?
-    Korkarım ki sorunuzun cevabını henüz bilmiyoruz Bay Weasley ve beni asıl korkutan da bu. Rakibimizle baş edebilmek için bir sonraki adımını tahmin etmemiz gerekir ama biz daha bir öncekinin bulmacasını bile çözemiyoruz.
Lily aklındaki sorulara daha fazla dayanamadı.
-    Burada kimse Karanlık Lordun zekâsını hafife alacak kadar ahmak olamaz. O halde böylesine büyük bir tehlikeyi göze aldığına göre yapmak istediği şeyi ne kadar çok istediğini anlamışsınızdır. Böylesine büyük bir hamlesine karşı bizim elimizde ne var peki? Saklanacak bir evim bile kalmadı.
-    O konuda rahat olabilirsin Lily. Saldırı sizin evinize olmadı yani koruma ve gizleme büyüleriniz hala işe yarıyor. Evinize gönül rahatlığıyla dönebilirsiniz. En azından bu güzel bir haber.
İhtiyar Dumbledore hep böyleydi diye düşünmeden edemedi Lily. En karanlık anlarda bile sevinmek için bir şeyler bulur ve gülümsemeyi başarırdı. Evlerinin güvende olması onun da hoşuna gitmemiş değildi ama Ron ve Anna'yı düşündükçe tekrar sinirleniyordu.
-    Nasıl kurtaracağız onları?
-    Kimleri Potter? Dedi Moddy. Lily'nin yine onu kızdıracak bir şeyler söyleyeceğini anlamıştı.
-    Ron ve Anna'yı, yapabilirsek diğer muggleları.
-    James karın ya çıldırdı ya da bizimle kafa buluyor. Bana bak küçük kız; seherbazlar şuan bakanlığı zor koruyor. Yoldaşlık desen daha ikinci günden biri ağır üç yaralı ile günü tamamladı. Ne bekliyorsun? Gökten Merlin'in inip bizi muggle arkadaşlarını kurtarmasını mı? Hem daha ne cehenneme kayboldular onu bile bilmiyoruz.
-    Benimle daha ne kadar bu üslupla konuşacağını merak ediyorum Alastor! Kibarlığının bir sınırı var mı bilmek isterim.
Ortam bir anda gerilmişti. Alastor ve Lily sinirlerine hâkim olamıyordu. İkisi de zor bir gün geçirmişti. Bunu fark etmek ise ilk Peter'ın aklına geldi ve Lily'yi alarak mutfaktan çıkardı. Karısı çıktıktan sonra James Moddy'nin yanına oturdu. Elini omzuna koymuştu.
-    İkiniz de zor bir gün geçirdiniz anlıyorum ama şuan zaten iki sıfır mağlup vaziyetteyiz bir de kendi aramızda kavga edemeyiz.
-    İki adamım öldü bugün Potter ve ikisi de senden ufaktı. Ahmaklara geride durmalarını söylemiştim ama o lanet ölüm yiyenler arkadan saldırdı. Lanet olsun Dumbledore, Bir şeyler söyle yoksa asamı alıp tek başıma ölüm yiyen avına çıkacağım.
-    Sakin ol Alastor. Bir de seni kaybetmek şuan hiç işimize gelmez. Ben Voldemort'un neler çevirdiğini öğrenmek için elimden geleni yapacağım. Siz de uğraşacaksınız. Öylece oturup bir sonraki hamlesini bekleyemeyiz.  Şimdi herkese görev dağılımı yapmamız gerekiyor. Sirius, James, Remus ve Peter, siz sürekli tetikte olun. Ani bir durum olduğunda ilk müdahale eden siz olacaksınız. Alastor, Seherbazlık bürosu sende. Şüphelendiğin biri olursa hemen tutukla. Weasley, Fabian ve Gideon'la birlikte Sihir Bakanlığındakileri incele. Şüphelendiğiniz veya imperio lanetinin etkisi altında olan birinden şüphelenirseniz Alastor'a haber verin. Marlene ve Benjy siz sahada olacaksınız. Diğerleri de öyle. Önceliğimiz canlı olarak ölüm yiyen yakalamak. Voldemort'un planlarını kimseye anlatacağını sanmıyorum ama en azından ipuçlarına gitmemiz kolaylaşır. Şimdilik herkes dağılabilir. Zümrüdüanka Yoldaşlığı ikici toplantısı burada son bulmuştur.

The MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin