Bu bölümü çok sevdiğim kardeşim (BİGBOSS ) İTHAFEN YAZIYORUM.
İyiki varsın...İYİKİ DOĞDUN 😊😊Ne yapmalıyım bilmiyorum.Anlatmalımıyım yoksa hiç bir şey demeden gitsem mi?Beni koltuğa otutturup başımda dikildi .Bir cevap vermeliyim bir an önce.Ellerimi iki dizimin arasına koydum. Saçlarımla sanki yüzümü gizlemek istercesine başımı öne eğdim.
_Evet seni dinliyorum küçük hanım.Bir an önce ya anlatmaya başlarsın yada ben polisi kendim ararım.
_Hayır .Gerçekten bana inan bir suçum yok .Tabi haklısın tanımadığın birine güvenmek biraz zor.Ama bana güven.
_Sana güvenmemi istiyorsan bana doğruları anlatacaksın.
_Tamam.
Bundan iki ay önce arkadaşlarımla beraber kamp yapacaktım.O gece babamdan izin aldım .Eşyalarımı hazırladım. Annem yok ben 7 yaşındayken ölmüş. Babam benim herşeyimdi .O sıralar babamın çok yakın arkadaşı olan Mehmet adında bir adam bize sık sık gelmeye başlamıştı. Mehmet denilen bu adam bir emniyet müdürü ve maddi manevi çok güçlü biri.Babam çok güvenirdi bu adama.O akşam eşyalarımı hazırladıktan sonra yatağıma uzandım.Dalmıştım uykuya ama uykum çok hafiftir benim, bir ses geliyordu babamın odasında uyandım .Babam biriyle tantışıyordu. Telefon da tartıştığınız sanıyordum. Babamın sesinden başka bir ses daha duydum.Bu O adamın sesiydi.Babama susmasını kimseye anlatmamesı için tehdit ediyordu. Dayanamadım kapıyı bir hışımla açtım. Benim kapıyı açmamla silah sesinin gelmesi bir oldu .Kapıyı açtığımda babam yerde yatıyordu.O şer... elinde tabanca vardı .Beni görünce yanındaki adamlara yakalayın diye emir vedi .
Ben daha şok içindeydim tek yaptığım şey kaçmaktı. Odama doğru kaçtım kapımı kilitledim kamp için olan çantamı yanıma aldım. Pencereden atlayıp kaçtım.Çok olmadı dışardan bir adam zaten beni bekliyormuş.Yakaladı beni çok direndim ama olmadı.Babam bana kendimi korumam için bir iki hareket göstermişti. Onları denedim olmadı.Beni kolumdan sıkıca kavradı çekenin altında silahı vardı. Dizimle tekme çakıp silahını aldım.O korkuyla adamı vurdum .Ama çok korkmuştum kızma bana korumak için yaptım kendimi.
Yoruldum anlatmak istemiyorum artık.
Hüngür hüngür ağlamaya başladım.
_Tamam peki biraz dinlen.Ama bu iş burda bitmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Tanımadan Yaşa
Genç Kurgu_ Kimsin sen. _Bildiğinden ne bir fazlasıyım nede bir eksiğiyim. Ben gördüğünüz kadarım.Haaa bir ben daha var ama onu bilmesende olur. _Neden hep birşeyler gizli kalıyor. _Kızma bana.Beni böyle yaşa.Sirlarimla kabullen .Senden tek birşey gizlemem o...