Pagi cerah, bunyi burung berkicaun. Langsir yang ditutup tadi terus membuka dan terserlah matahari yang cerah itu.
"Yah!! Silau lah!! Tutup lah "Marah Umji, ialah dah pukul berapa baru nak bangun.
"Umji bangun sekarang! Omma nak kamu bangunan. Kalau x... "Belum sempat ommanya kata, Umji terus masuk ke bilik air.
"Tau pun takut... Hahaha"Pn. Hani ketawa melihat gelagat anaknya itu. Pn. Hani mengemas tilam Umji yang berselrak macam apa .
10minit kemudian....
Klerkk!!!
Bunyi pintu bilik air dibuka oleh Umji, dia mengelap rambutnya yang melepasi bahu lurus dan berwarna kelabu. Dia sibuk mencari baju yang sesuai untuk dipakai hari ini.
"Hrmm pakai baju ni lah" dia mengambil baju itu yang digantung dengan penyakut baju. Baju itu amat simple iaitu seluar jeans dan baju hitam lengan pendek.
Selepas dia mengenakan baju itu, dia mula menghiaskan dirinya mula dari rambut, dia mengeringkan rambutnya dengan pengering rambut berwarna pinknya itu khas untuk group Gfriend, dan disertai solekan yang nipis.
Dia mendail nombor seseorang iaitu Jimin .
"Yoboseyou, Jimin"
"Yoboseyou, umji.. Haah nak apa? Tak pernah- pernah call aku pagi²mcm nih"
"Salahke? "
"Aniya... "
"Tak macam ni kau boleh tolong hantar aku pergi studio tak? "
"Arraso, but mana kereta kau? "
"Kereta aku appa aku pinjam, ehh kau nih buzybody sangat kenapa?? "
"Ofcourse lah kena buzybody"
"Dah lah cepat amik aku.. "
"Tengah otw nih baby... Hihihi"
"Eee, sapa baby kau?? "
"Jangan lah marah.. Okay lah bye... "
"Bye"
Umji pun mematikan panggilan tersebut.
"Kau kalau tak sakitkan hati aku tak boleh ker ishhh geramnya!!! "Dia lepaskan marahnya dekat handpone nya .
Pon! Pon! Pon!
"Nea!!! "
Bersambung ...
Amacam best x? Soe x best ✌