Хора много се извинявам за закъснението, но знаете, че това не ми се отдава и дакото измисля какво да ви напиша така, че да ви хареса ме затруднява още повече.
ПИША ВИ БЕЛЕЖКАТО ТУК ЗАЩОТО ДОЛУ МОЖЕ ДА НЕ Я ПРОЧЕТЕТЕ. НЯМАМ НИЩО ПРОТИВ ДЖИДЖИ ХАДИТ,ХАРЕСВАМ Я...ПРОСТО НЯМАШЕ КОЯ ДРУГА ДА СИ ПАСНЕ ТАКА. ^_^ ^_^ ^_^
/Неутрална гледна точка/
Луи, Хари, Найл и Пери си припомняхя отминалите мигове и се смееха на глупостите който са правили като малки. Разпитваха Пери за Париж, а тя им разказваше колко е красив и изпълнен със магия градът на любовта.
/Г.Т. на Пери/
Не помня кога за последно съм се смяла така от сърце. Откакто заминах всичко се ограничаваше до училище - вкъщи - грижи за майка ми, и на следващея ден отново. Имах малко разнообразие когато започнах работа в кафенето, но и това не правеше живота ми интересен.
Всички казват, че като одидат в Париж и срещат истинската си любов, но да ви призная там не са толкова красиви колкото казват, а може би се дължеше на факта, че сърцето ми вече принадлежеше на някой, макар че и аз тогава не го знаех.
- Момчета, липсвахте ми. В Париж беше скучно без вас.- казах през смях.
- Ами тогава да излезем довечера и да ти припомним какво е да се забавляваш.-каза Найл
- Да, аз съм съгласна.Вие?- попитах Хари и Луи.
Да и ние сме съграсни, ще звънна по късно на Лиъм и го попитам.- каза Луи.
Докато се оговоряхме за довечера влезе Зейн и онази блондинка, която беше буквално само по бельо, а той с долнище на анцунг. Изглех я отвратена и погледнах Найл, горкичкия лигите му потекоха по тази празноглава барби. Сритах го под масата за да се опомни.
-Зейн, колкото и да ми харесва да гледам голи момичета, кажи на приятелката си че има и дреги хора в къщата. - каза Найл вече върнал се от мечтите си.
-Ами има лесно.. който не му харесва да напусне. - каза Зейн и ме погледна, докато топиваше от кафето си.
- Няма ли поне да ни запознаеш с приятелката си? - казах и повдигнах вежди.
- Това е Джиджи.-представи момичето което беше до него. - а това са Хари, Луи, Найл- досадника и Пери сестрата на досадника.-каза и завъртя очи.Тя кимка леко и седна на плота придърпвайки Зейн към себе си и го целуна.
- Зейн довечера ще излизаме, елате с нас, ще припомним на Пери какво е да се забавляваш с истински приятели. - каза Луи.
-Не мога имам други планове. - каза Зейн и послушна нещо на Джиджи, а тя се засмя.
YOU ARE READING
Bring me to Life
RomanceЗейн и Пери бяха неразделни приятели от малки.Тя го подкрепяше и защитаваше от съучениците им в училище,които тормозеха и обиждаха момчето всеки ден.Но един ден съдбата раздели техните пътища.Пери замина за Ню Йорк с майка си и остави Зейн сам.Техни...