××5××

13 1 0
                                    

---Group Bangtan Boys---

Kookie:Jin hyunggg

JinThePrincess:Ye kookie anakku

RapMonster:Ew

RapMonster:Wtf

JinThePrincess:Rapmon O.O

RapMonster:Ape =_=

JinThePrincess:No cursing

RapMonster:Yela =_=

Kookie:Kookie lapaaa

JinThePrincess:Nanti hyung belikan makanan tak lama lagi hyung balik

Jimin:Bukan ade lagi ke makanan kat dapur tu

V:Ade barang mentah je

Jhope:Snek kita da habiskan semalam

JinThePrincess:Cepatnya korang habiskan! Baru beli tuh (ʘдʘ╬)

V:Salahkan jimin

Jimin:WOII ASAL AKU PULAK VANGANGG

V:VAVIII 💩💩💩

Jhope:=_= aku yg makan asal korang yg gado

RapMonster:Aku nak masak dulu

JinThePrincess:Ok

JinThePrincess:Eh maSAKKKK?!!!

JinThePrincess:DAPURKUUUU SELAMATKAN DAPURRRR

V:...

Jhope:...

Jimin:...

Suga:...

Kookie:....

JinThePrincess:Srslyy (ಥ_ಥ) dapur hyunggggggg

JinThePrincess:KIM NAMJOONNNNN!!! (ʘдʘ╬)(ʘдʘ╬)

-----------

Jungkook:HAHAHAH

Chaeyoung:Tetibe gelak =_= gile eh

Jungkook:Eh hahaha takdela tadi jin hyung beli barang untuk makan lepas tu dia panik habis bila namjoon hyung cakap dia nak masak 😂

Chaeyoung:😂😂 dia potong bawang pon tak betol

Jungkook:Hahahah kan 😂

Jungkook:Jap

Jungkook:Mana kau tau?

Chaeyoung:Aku taula ; )

Jungkook:Hmm okyla nanti chat lagi hyung ajak makan nasib baik tak hangu dapur jin hyung tadi kan hahaha

Chaeyoung:Kan 😂

Chaeyoung:Hahaha ')) *not sent*

------------

*Flashback*

"Apela kamu ni namjoon potong bawang pon ahaahahaahh"gelak cikgu kwangsoo. Hampir satu kelas termasuk Chaeyoung gelakkan RapMonster disebabkan RapMonster tidak pandai memotong bawang. Chaeyoung terlebih gelak sehinggakan Jimin terdengar gelakkan Chaeyoung kemudiannya memberitahu RapMonster. RapMonster memberikan jelingan tajam ke arahnya. 'Siap kau'

***Habis sekolah***

"Min Chaeyoung! "

Langkah Chaeyoung terhenti. Niatnya hendak lari dibatalkan.

"Kau nak pergi mana~"nyanyi V.

"K-korang.. T-tolong-la saya nak j-jaga mak saya kat ru--mah"

"Takde! Namjoon hyung nak jumpa kau! "Jimin terus menarik rambut Chaeyoung menuju ke bilik masakan.

"Aaahh sakitt"

Sebaik sahaja sampai di bilik masakan, jimin melepaskan rambut Chaeyoung dan Chaeyoung terjatuh ke atas lantai. "Oh hi"kata namjoon sambil menarik rambut Chaeyoung supaya melihatnya. "Kau gelakkan aku dalam kelas masakan tadi kan? "Soalan RapMonster tidak dijawab Chaeyoung.

"AKU TANYA, KAU GELAKKAN AKU MASA KELAS MASAKAN TADI KAN?! "RapMonster menarik rambut Chaeyoung dengan lebih kuat. "AHHH.. N-n-nae"Chaeyoung membalas. RapMonster senyum. "Macam tu la.. "RapMonster berdiri semula dan memanggil member yang lain. "Guys buat ape yg aku suruh tadi"

Mereka mengangguk dan mengeluarkan semua makanan dari rak dan peti ais tersebut dan tersenyum sinis. "First kita letak tepungg~"V dengan gembiranya menuang tepung ke atas kepala Chaeyoung. "Lepas tu telur wuuu~!!"dengan serentak mereka semua membaling semua telur tepat mengenai Chaeyoung. Mereka meneruskan proses tersebut sehingga habis semua makanan di bilik masakan tersebut.

"Woi bodoh, jangan lupa bersihkan sampah kau ni! "Dengan itu mereka meninggalkan Chaeyoung ke seorang menangis teresak-esak.

***Di rumah***

"Omma? "Panggil Chaeyoung sebaik sahaja masuk ke rumah. Dia terus masuk ke bilik ommanya dan melihat ubat yg langsung tidak terusik. 'Haish omma ni.. Makanla ubat'. Chaeyoung terus menghampiri ommanya dan menggoncangkan badan omma nya sedikit.

"Omma.. Mari makan ubat nie". Tiada respon dari ommanya. "Omma? "Chaeyoung menggoncangkan badan ommanya lagi namun kaku. Air matanya mula keluar. "Omma ni tak lawakkk bangunlah..!! "Teriak Chaeyoung dalam tangisannya. Dia duduk di sebelah dan memeluk mayat kaku ommanya. Chaeyoung bermain dengan rambut ommanya dengan tangisan.

"Omma.. *hik*bergu *hik*gurau je kan..?"

Chat:Purpose *BTS Jungkook*Where stories live. Discover now