Yeni Okul

27 10 4
                                    

Merhabalar arkadaşlar . Umarım beğenerek okursunuz. Yeni bölüm vote gelirse gelecek. Kitapla ilgili tavsiyelerinizi yorumlarda belirtirseniz sevinirim. İyi okumalar...

~Multimedia; Rüya'nın okulu.

- Kızım gel aşağıya! Yemeğin soğuyor.
- Uf tamam anne ya tutturdun yemeğin soğuyor diye! Gelirim şimdi.
- Napıyon yukarıda iki saattir?
- Ee.. şey üstümü giyiniyorum.(Tabii ki makyaj yapıyorum!)
- Kız bak yukarı çıkartma beni!
- Hah! Geldim işte. Soğumamış yemek falan ayrıca.
- Güzel kızım benim. Otur şuraya hadi canım hadi. ( Bunu derken öyle bir saçımı çekti ki ağlıyordum.)

        Ağzıma birkaç şey tıkıp evden çıktım. Bugün okulun ilk günüydü ve lisenin son senesi. Eski okulumda her kız mini etekle dolaşır erkeklere kendini beğendirmeye çalışırdı. Sanırım tek pantolon giyen kız bendim.Ama ben halimden memnundum.
*****
Okula geldiğimde oha!Çok fazla cool kişi vardı! Köşede oturan kız dışında(sanırım dışlanıyordu).Yanına gidip "merhaba ,ben Rüya.Sen ?" Dedim .Kız duymadı ki cevap vermedi. O yüzden bir daha heceliyerek"mer-haa-baaaaaa. Ad-ın neeeeeee?" Dedim.
Kız bana azcık ters baktıktan sonra "duyuyorum gerizekalı ,sana ne? " diyip gitti. Pek iyi bir tanışma olmamıştı.
            Arkamı dönüp baktığımda kimse yoktu ,sanırım ders başlamıştı ve ben de hapı yutmuştum. Koşarak okuldan içeri girdim. Sınıfımı bilmediğim için müdürün odasını aramaya başladım.
                      +++
-Merhaba ben Rüya.Okulda yeniyim ,acaba sınıfım hangisi?"
-Ahh merhaba Rüya. Sınıfııııınn...
12 C. Sağdan 2. Kapı cnm.
-Teşekkürler.
Diyip 12 C ye girdim. Sınıfa girdiğimde herkes bana baktı,ve fısıldışmaya başkadı.
-abi oha ruj sürmüş.
-sen bir de eteğine bak slaq
-hahahahahaha
-saçlara gel yaaa
Sonra birden bir kız bağırarak
"Bir şeye benzemeye çaluşmış ama bir bok bile olamamış"
Dedi ve herkes gülmeye başladı. Kendimi çok kötü hissediyordum. Arkada olan boş bir sıraya geçip sustum.
                    +++++
             Ders zili çaldığında herkes koşarak dışarı çıktı. Bense yapa yanlız kalmıştım. Bir anda yanima sabah kosedeki kiz geldi ve "sabah icin uzgunum. Mutsuzdum. Sanırım sende oylesin ama merak etme zamanla alışırsın.." dedi. Şaşkın bir tavırla
"A-alışmak mıı ?" Dedim. O da bunun üstüne yüzünü buruşturarak
"Evet alışmak. Uzun süredir dışlanıyorum. Sende öyle olacaksın. Merak etme birlikte takılırız" dedi. Sinirlenmiştim çünkü benim havam herkesten farklıydı. Ben dışlanmayacaktım. Bir 5,10 sn bekledikten sonra"ahh üzgünüm ben dışlanmayacağım. Benim havam farklı" dedim. Bunu dememle gitmesi bir oldu.

O gittikten sonra koşarak okuldan çıktım. Herkes beni parmakla gösteriyor,dalga geçiyordu. Ama ben buna artık dayanamayacktım. Hani"Bad boy'lar" olur ya. İşte bizim de okulun bad boy'u Mert denen öküzdü.
Bütün kızlar ona adeta tapardı. Hem cool hem de yakışıklıydı. (Ne yakışıklı mı dedim ben? Hiçte bile değil cnm!)

Mert'in çetesi vardı bide! (Uf bu çocuk niye bu kadar karizma yaa... Hiçte bile değil!) Evet ben de Rüya Korkmaz olarak kendimle konuşmamla ünlüyümdür. Ne yapıyım arkadaşım olmadığı için...
+++++++
Okulun ilk haftasını "ezik" imajıyla tamamladım. Sonunda bugün cumartesiydi. Tabii ki de Merve'yle buluşacaktım.(Canım arkadaşım,kardeşim gibi onsuz yaşayamam) Üstümü giyindikten sonra her zaman ki gibi annemin meşhur bağırmasıyla kahvaltıya indim.
- Kızım boğazım çatladı ya! Sen de bi aşağıya inemiyon.
- Pardon anne. Bu arada ben bugün evde yokum.
- Nerdesin? Tövbe tövbe elalemin evine mi gidicen?
- Anne saçmalama! Merve'ye gidiyorum. İlk haftayı konuşucaz biraz.
- Aferin yavrum hadi sütünü de iç. Ohh yarasın kuzuma.
- Anne kusucam dur yaa. Hadi bay,ben kaçtım.
-Montunu giymeyi unutmaa!
-Tamaaaaaaaam !!
Merveler'in evi çok uzak  değildi bu yüzden bisikletle gidiyordum. Tam bisiklete biniyordum ki telefonum çaldı.(Her zaman ki gibi Merve.)
-Alo,kanka geliyorum birazdan.
-Ok baay!
Nedense konuşmamız kısa sürmüştü. Normalde konuşmayı seven bi tipti ama heyecandan galiba konuşamamıştı.
*****
Merve'ye geldiğimde etrafıma bi bakındım. Evi çok güzeldi. Zaten her zaman Merve'nin evini sevmişimdir. Neyse... Kapıyı çaldığımda açan kimse olmadı. Bir daha çaldım. Bu sefer içerden" Uff geldiiiim!!" diye bir ses geldi. Ve kapı açıldı.
- Naber Rüya?
- İyi kanka. Bişey mi oldu?
-Yoo ... Sadece anlatmam gereken önemli şeyler var.
- Ok.
Tam odasına geçicektik ki onu gördük...

      Merhabalar umarım beğenmişsinizdir. Kitap ile ilgili yorumlarınızı lütfen belirtin. Yeni bölüm, bu bölüm vote alırsa gelecek. Kendinize iyi bakın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ergen HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin