Tanıtım

242 66 10
                                    


 Uzun zamandan beri var olan Sihir Avcıları kendi varlığını gizlemek suretiyle bulundukları ortam ve civarlarda ki çeşitli ve yetenekli avcıları bir ay araya toplayıp bir güç topluluğu kurmak için çabalamaktadır. Dünya üzerindeki avcılar bile böyle bir topluluğun varlığına inanmazlar çünkü eski tarihlerden günümüze kadar olan bu zaman zarfında hayalet gibi avlanmış ve sihir sahibi olan avcıları kendi tarafına çekerek yenilmez bir ekip kurmuşlardır.

Avcıların en güçlüleri ve yenilmezleri bu ekipte yer alırken sıradaki hedefleri ise sihirbaz bir genç kızdır. Bu genç kız her gösterisinde sihirdışıların beynine girer onları hipnoz ederek ve sahnede kaldığı süreç boyunca sihirdışıları imkansız şeyler yaptığına inandırırmış. Böyle yaparak insanlar arasında ün salmış aynı zamanda kötü avcıları kendi üzerine çekerek hayatını yaşanılmaz hala getirmiştir.

Her zamanki bir gösteri çıkışında sokakta yürüyen genç kız Sihir Avcıların'dan biri ile karşılaşır. İlk başta tatsız bir kovalamaca olsa da. Böyle bir şeyin varlığına inanmamıştır en sonuna kadar zorlayıp bırakılan bir broşür üzerine yolları kesilen avcıların bir hafta sonra ki büyük gösterisinde genç kızın kararını değiştirmesi ve sahnede kaybolma numarası ile ortadan kaybolması herkesi şok etmiştir.

 Muhteşem ve yenilmez Sihir Avcıları ekibine katılacak olan genç kızın ortama ayak uydurması ilk başta baya bir zorlayıcı olacaktır.


Geçit Avcıları; Normal bir kapıdan geçerek istedikleri bir mekanın kapısından çıkabilirler. Daha doğrusu ışınlana bilirler...

Ayna Avcıları; Bu avcılar genelde yanlarında ayna taşır ve aynaya baktıklarında karşılarında kendileri gibi kopyalarını taşırlar...

Zihin Avcıları; İnsanların beynine girerek onlara komut verir ve onları hipnoz eder. Beyinleri okuyabilir.

Zaman Avcıları; Yakın geleceğe dair anıları görürler ve ya yakın bir geçmişe gidip olayları değiştirebilirler.

Şifa Avcıları: Ölüyü diriltme gibi yeteneği olmasa bile ölüm döşeğindeki bir insanı iyileştirebilirler ve ya dokunduğu kişinin durumunu kötü yapabilirler.

Ruh Avcıları; İnsanların ruhunu ve enerjisini emebilirler ve ya insanların ruhuna girerek onlar gibi görünebilirler...

Sihir AvcılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin