cinspe

59 8 0
                                    

Obs:Cand v-oi scrie din perspective mea, adica a autorului, v-oi folosi litere italice.Nu ingrosate, doar italice.

==========================================================================

Trecusera doua luni deja de cand Zayn ii aflase secretul.In tot acest timp zacu in pat, rare ori mergand pana la baie sau bucatarie.Avea piciorul rupt, asa ca ii era greu sa se deplaseze.La scoala renuntase, fiind in primul an de facultate.Se mutase iar cu parintii ei, fiind dependenta de ajutorul lor.Toate pozele, desenele si filmuletele cu el disparusera.Desenele erau undeva la groapa de gunoi, pozele si filmuletele sterse din telefon si calculator.Credea ca asa il va uita, chiar daca zilnic lacrimi fierbinti se rostogoleau pe obrajii ei rosii de la atata zmiorcaiala.Acum merge si la psiholog, dar fara vre-un rezultat, tot la el se gandea.

"Jelene Noura Hadid, pentru numele Domnului, cobori azi?"-striga mama ei exasperata de minutele asteptate.

"Iti bati joc de mine, nu?Eu nu ma duc iar la bosorogul ala!"-striga fata catre mama ei-"Ce vrei sa aud, ca nu v-oi mai merge vreodata?Ca o sa fiu dependenta de un scaun cu rotile?"-striga din nou fata catre mama ei, insa Yollanda nu ii raspunde-"Da, nici eu!"-spune de data aceasta soptit si se arunca iar in pat.

Obsesia|ZMUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum