Anne' pov :
- Unde dracu ai fost până la ora asta? Mă întreabă fratele meu nervos, în timp ce venle de pe mâna i se dilată- Mm. ...,mă bâlbâi ştiind că se va enerva pentru că am fost din nou pedepsită la şcoală.
-Vorbeşte !! Ţipă el. Cred că l au auzit toţi vecinii.
- Am primit detenţie...
- De ceee??? Iar ai întârzia ?!,de data asta ce a mai fost...., nu ai terminat de citi romanele de dragoste sau visai la prinţi?
- Nu ,eu nu visez la prinţi, de data asta m am trezit târziu, am avut multe teme şi m am culcat târziu. Mhh... Îmi pare rău!
- Pleacă în camera ta!!!
Aşa face mereu.Dar nu e vina mea că profesorii mă pedepsesc mereu ,pentru că întârzii. Chiar dacă am note mari ei tot mă pedepsesc pentru 15 minute lipsite din primele ore.
Merg în camera mea, respir uşurată că nu m a pedepsit. Intru în baie şi văd lama care stă pe chiuveta, cu urme de sânge . Da ,eu mă mai tai ,la ce viaţa am. . Iau lama în mâna şi îmi fac o tăietura ,mică.
Intru în duş, simt cum picaturile de apă îmi mângâie cu delicateţe corpul şi tenul puţin ciocolatiu ,apa scoate cel mai frumos sunet şi începe să mi se facă..... somn..?!?!?.. .............-Auci! Ţip eu după ce primesc o palmă de la cineva în halat alb.
Mă uit în jur şi observ ca ...eram la spital??!?!?!
- Surioară, te ai trezit.
- Da, dar ce s a întâmplat?
-Ai leşinat, te am găsit în duş.
- Dar.... De ce am leşinat?
-Nu ştiu.., o să ne spună doctorul.
- Bine. ..,cred.
5 minute de tăcere, apoi intră un domn înalt, bine făcut ,cu muschi proeminenti şi cu un par bine aranjat, blond, cu un halat alb şi blugi albaştrii .
- Domnişoara Anisia Smith?
- Ddda, mă bâlbâi eu.
- Eu sunt doctorul.
- Tu eşti doctorul? Spune fratele meu revoltat ,ridicând o sprânceană.
- Da, dumneavoastră cine sunteţi?
- Fratele ei, şi arată spre mine.
- Mdeh, bine; spune doctorul puţin ne convins
- Dar tu, nu eşti prea tânăr pentru un doctor. Întreabă Max, continuând interogatul doctorului.
- Este primul meu an.
- Mhm, spune fratele meu cu o privire dominantă
- Domnişoara, sparge doctorul tăcerea, ai leşinat pentru că. ....
CITEȘTI
Forever Single ...?
RomanceNu ştiu ce e aceea iubire. Nu am simţit o niciodată. Oare va apărea cineva care să mă ajute să nu fiu pentru totdeauna singura??